WSF Kleding

Moderator: Miels

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

WSF Kleding

We hebben pas speciale Wetenschapsforumkleding laten drukken!


Vooralsnog beschikbaar in 2 types, namelijk een longsleeve shirt en een capuchontrui (oftewel "hooded sweater").


Ik heb het vandaag binnen gekregen, dus gelijk wat foto's van hoe het er ongeveer uitziet.


De longsleeve met zeefdrukprint:

Afbeelding


En de sweater met full-colourprint:

Afbeelding


Helaas kunnen we ze niet voor niets uitdelen. De prijzen zijn (incl btw binnen de EU):

Longsleeve: 15 euro (+ 5 euro verzendkosten)

Capuchontrui: 30 euro (+ 7,50 euro verzendkosten)


Beiden zijn leverbaar in de maten S t/m XXL. Op de foto's heb ik (1.84m en zo'n 80 kg) overigens medium producten aan.

We hebben een aantal longsleeves op voorraad en een zeer beperkt aantal truien. Afhankelijk van jullie enthousiasme kan er natuurlijk bij worden gedrukt.


Interesse? Stuur me een pb met je (gewone) naam en adres. Dan komt het allemaal goed! Als je verzendkosten wil besparen zou je je bestelling ook een keer bij mij (thuis in Eindhoven) op kunnen halen.


Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je behoefte hebt aan andersoortige merchandise. Laat dat vooral in dit draadje even weten! Bij voldoende animo laten we met plezier nog andere producten (niet alleen kleding) bedrukken. Geef aub ook even aan hoeveel je ervoor over zou hebben.


Status


Voorraad
  • capuchontruien
    • M: 3
  • Longsleeves:
    • M: 3
    • L: 3
    • XL: 3
Bestellijst
  • capuchontruien
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 3.135

Re: WSF Kleding

Kan dat logo ook op andere kledingstukken worden gedrukt? Ik vind blauw niet zo mooi, en dat longsleeve shirt en die capuchontrui ook niet erg modieus. :roll: Kan het iets sexier (iets met een hele strakke snit, of juist heel los). Gewoon heel mooie kleding, dat mensen om de schoonheid van de kleding al naar het wetenschapsforum gaan. Of als wetenschap ze niets zegt, maar mode wel, ze het wetenschapsforum om de kleding al een geweldige club vinden.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.559

Re: WSF Kleding

Andere kleding zal vast wel mogelijk zijn, echter dit kan pas bij voldoende animo (daarom ook dit draadje)


Op het logo berust copyright. Dus als je het zelf wilt gaat strijken heb je waarschijnlijk vette pech.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: WSF Kleding

Kan dat logo ook op andere kledingstukken worden gedrukt? Ik vind blauw niet zo mooi, en dat longsleeve shirt en die capuchontrui ook niet erg modieus.   :roll:  Kan het iets sexier (iets met een hele strakke snit, of juist heel los). Gewoon heel mooie kleding, dat mensen om de schoonheid van de kleding al naar het wetenschapsforum gaan. Of als wetenschap ze niets zegt, maar mode wel, ze het wetenschapsforum om de kleding al een geweldige club vinden.
Natuurlijk kan dat, geen probleem! Ik nodig je uit om een link te geven naar een mooi (betaalbaar) product waar we het logo op kunnen laten drukken, en we nemen het serieus in overweging. Zoals eerder gezegd: daar is dit draadje inderaad voor. Mits er voldoende animo is, kan alles!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 3.135

Re: WSF Kleding

Als er kleding komt, lijkt me zoiets als dit overhemd wel geschikt. Wit (van zuiverheid), strak en subtiel logo (beam me up scotty!). Of een ruime witte sweater, asymmetrisch bedrukt (verder gaan dan de bestaande orde).

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: WSF Kleding

Ik zou wel graag een kledingstuk hebben met het wetenschapsforumlogo op maar dan liefst een t-shirt, ik draag namelijk alleen maar dat.

voor de rest lijken koffiemokken inderdaad heel leuk.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: WSF Kleding

Ik zou wel graag een kledingstuk hebben met het wetenschapsforumlogo op maar dan liefst een t-shirt
Een longsleeve is natuurlijk ook een soort T-shirt... :roll:


Probleem bij kleding is dat je steeds een oplage van minstens x (x ongeveer 10) moet bestellen, dus stukproductie zit er niet in.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: WSF Kleding

Dat is waar, en ik zie het ook niet zitten om er zelf 10 te kopen (de trui lijkt mij wel heel leuk) Maar misschien als er genoeg ideeen zijn gegeven, kun je een lijst weergeven waar iedereen iets kan bestellen, als je aan 10 bestellingen komt kun je het dan laten drukken.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: WSF Kleding

Of ook een paar grappige, zoiets als:

"Wetenschapsforum, those were (of are) the best days of my life."

"Proprety of Wetenschapsforum.nl"

"I visited wetenschapsforum.nl and all I got was this lousy t-shirt"


:roll: schiet me te binnen.

Ik vind het een leuk initiatief... als mijn budget het toelaat zou ik er misschien wel eentje kunnen kopen... niets is zeker in het leven van een 17jarige :wink:.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Re: WSF Kleding

muismatjes.......


bewaar voor mij tot september aub een XL capuchontrui
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: WSF Kleding

bewaar voor mij tot september aub een XL capuchontrui
Voor de 1e schooldag aan te doen, direct een goeie indruk :roll: .

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Re: WSF Kleding

Ja, en dan laat ik mjin hoofd ook millimeteren en van die fraaie lijntjes erin scheren, koop ik sportschoenen waarvan ik de veters niet dichtdoe en steek ik een prop kauwgom in mijn bek......


Val ik gelijk niet meer op......

(in de hal en op het plein dan toch) :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: WSF Kleding

Jan van de Velde schreef:Ja, en dan laat ik mjin hoofd ook millimeteren en van die fraaie lijntjes erin scheren, koop ik sportschoenen waarvan ik de veters niet dichtdoe en steek ik een prop kauwgom in mijn bek......


Val ik gelijk niet meer op......

(in de hal en op het plein dan toch) :roll:

Oh dus al de leerlingen op jouw school dragen allemaal al wetenschapsforum truien. Wauw.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Re: WSF Kleding

Oh dus al de leerlingen op jouw school dragen allemaal al wetenschapsforum truien. Wauw.
Was dat maar waar :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: WSF Kleding

Jan van de Velde schreef:Ja, en dan laat ik mjin hoofd ook millimeteren en van die fraaie lijntjes erin scheren, koop ik sportschoenen waarvan ik de veters niet dichtdoe en steek ik een prop kauwgom in mijn bek......


Val ik gelijk niet meer op......

(in de hal en op het plein dan toch) :roll:
Denk je dat die hier, op het wetenschapsforum, niet komen? De kans is groot van wel! (maar ik begrijp je standpunt en ben het er over eens :wink:)


[/offtopic]

Reageer