[Sterrenkunde] Werkstuk zonnestelsel

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 3

[Sterrenkunde] Werkstuk zonnestelsel

hey ik moet een werkstuk maken over het zonnestelsel maar ik heb als onderzoeksvraag hoe is het zonnestelsel ontstaan.

ik moet hier 3 deelvragen bij verzinnen maar ik weet niet wat voor.

die 3 deelvragen bij elkaar moeten samen antwoord geven op de onderzoeksvraag maar ik weet er dus helemaal niks over.

zou iemand mij aub kunnen helpen hiermee

Gebruikersavatar
Berichten: 219

Re: [Sterrenkunde] Werkstuk zonnestelsel

hmm, hoe het zonnestelstel is ontstaan? daarvoor kijk je mss best eens op het theorieontwikkelingsforum ofzo....(gebruik even de search van deze site)

Berichten: 3

Re: [Sterrenkunde] Werkstuk zonnestelsel

okj is goed dank je wel

ik moet het vrijdag al inleveren en ik moet nog steeds 3 deelvragen verzinnen :roll: :P :P :D

Gebruikersavatar
Berichten: 8.559

Re: [Sterrenkunde] Werkstuk zonnestelsel

google: ontstaan van zonnestelsel

1ste hit: http://www.infoster.be/negepl/origin.html

Als je nu eens serieus verder op zoek gaat kan je nog veel meer leuke sites vinden.
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 3

Re: [Sterrenkunde] Werkstuk zonnestelsel

ja :roll: die site heb ik ook al gevonden maar ik moet er 3 deelvragen bij verzinnen en daar moet ik antwoord opgeven en dan van de antwoorden van die 3 deelvragen moet ik een conclusie maken en dat moet antwoord geven op de onderzoeksvraag :D :P

Gebruikersavatar
Berichten: 8.559

Re: [Sterrenkunde] Werkstuk zonnestelsel

In welke drie delen is het ontstaan van het zonnestelsel in te delen. Maak hier je vragen bij en je bent klaar.
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 4.502

Re: [Sterrenkunde] Werkstuk zonnestelsel

Je zou kunnen beginnen met te verhalen over de BigBoem door onze grote Createur,vervolgens het samenklonteren van weggeblazen delen,door zwaartekrachtvorming.Hoe het verder in zijn werk is gegaan ben ik ook niet bij geweest!

Reageer