wijzigen beantwoorden berichten,kan niet?

Moderator: Miels

Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 792

wijzigen beantwoorden berichten,kan niet?

Sorry maar je mag geen berichten wijzigen waar op geantwoord is.

Dat is wat je krijgt als je een post wil wijzigen waar reeds op geantwoord is.

Ik begrijp wel waarom jullie dit doen (waarschijnlijk omdat het anders een warboel wordt),...maar er zijn toch ook nadelen, die volgens mij toch belangrijker zijn.


Op andere forums kan je het meestal wel.


Stel bijvoorbeeld ik typ
\(f=x3\)
de mensen reageren beetje vreemd ,en dan zie ik dat het
\(f=x^3\)
had moeten zijn


dan moet ik dus voor dat ene klein ding een nieuwe post maken, het is veel properder als je onmiddellijk die fout weghaalt

stel je schrijft een hele berekening met matrices op, en er is een element in die matrix fout, dan moet je heel die boel opnieuw posten (en dat vult het scherm op) voor dat ene foutje


Het is maar een voorstel hoor :roll: , maar persoonlijk vind ik toch dat het wijzigen van reeds beantwoorde berichten wel zou moeten kunnen (of hebben de mods dat techisch gewoon niet in de hand, ik bedoel : KAN dat veranderd worden eigenlijk?)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: wijzigen beantwoorden berichten,kan niet?

Zie de 1e post in het topic "Forum updates":
Miels schreef:Bewerken van een beantwoord bericht kan niet meer

Vanaf vandaag is het niet meer mogelijk om je eigen posts te bewerken nadat iemand anders erop heeft gereageerd. In het verleden hebben kwaad willende gebruikers op deze manier wel eens al hun eigen berichten gewist of de inhoud totaal gewijzigd, waardoor de discussie niet meer te volgen was. Dat kan nu niet meer gebeuren.  

Reacties (...) vind je hier:http://www.wetenschapsforum.nl/invision ... opic=10305
Het was dus een zeer bewuste keuze, waar ik/we nog steeds achter staan. Voor wat jij beschrijft is de voorbeeldfunctie toch al uitgevonden?


eventuele reacties kunnen in het genoemde andere draadje (maar daar worden alle argumenten eigenlijk al genoemd) -slotje-


ps: je kan je natuurlijk ook aanbieden als moderator: als we dan een keer een vacature hebben krijg je die functionaliteit alsnog :roll:
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gesloten