[Natuurkunde] Kosmologie

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 4

[Natuurkunde] Kosmologie

Hi,

ik ben laatstejaarsstudent en heb pas een werkstuk moeten maken voor wiskunde, ik had zelf het onderwerp kosmologie gekozen.

Dit bleek best nog wel moeilijk te zijn.

Ik heb dit werk vandaag afgewerkt en ik had een voorlopige versie naar mijn leraar gestuurd. Nu is het zo dat hij er zelf niet zoveel van af weet, dus hij het zoiezo moeilijk gaat krijgen het te verbeteren. (hij krijgt zo 9 verschillende werkjes toegestuurd en moet ze binnen 10 dagen gecontroleerd hebben)

Nu zou ik wel graag willen weten of de dingen die hierin staan kloppen.

Ik dacht dat ik op dit forum wel de juiste mensen ging aantreffen die daar voldoende vanaf weten.

De punten die nog ontbreken zijn de recente ontwikkelingen, die nog niet helemaal duidelijk zijn Nl, de snarentheorie en de verschillende dimensies enz...

maar ik denk dat ik hier ook nog een stukje over ga schrijven, aangezien het zo volgens mij niet af is. Wel raak ik dit licht aan in het stuk over donkere materie..

Iemand geinteresseerd?

http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...5F505F8054BF474

mvg Lynn

Gebruikersavatar
Berichten: 310

Re: [Natuurkunde] Kosmologie

ik vind het niet slecht. Zelf heb ik nog nooit scripties moeten doen (ga dat volgend jaar moeten doen)

Maar was het niet zo dat je een werk moest maken voor wiskunde? Ik merk toch niet veel wiskunde in uw scriptie, daar is uw onderwerp toch wat te moeilijk voor denk ik. Het gaat veeleer over aardrijkskunde of fysica.

(of ze kloppen weet ik niet, ik heb maar tot de helft gelezen :roll: , maar een hint is natuurlijk dat je je nooit moet baseren op 1 site. Probeer voor eenzelfde info meerdere bronnen te vinden, hierbij hoef je je natuurlijk niet te beperken tot het internet. De bibliotheek is een goede aanvulling.)

Berichten: 4

Re: [Natuurkunde] Kosmologie