Genoeg redenen om Hennep wereldwijd te legaliseren toch?

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 657

Genoeg redenen om Hennep wereldwijd te legaliseren toch?

http://www.illuminati-news.com/marijuana-c...-conspiracy.htm

Interessante conspiracy als je het mij vraagt.

Zit hier een kern van waarheid in en moeten we dit serieus nemen, of is dit slechts een conspiracy die wiet wil legaliseren?

Even een humorvolle aanvulling ter afsluiting!
Bill Hicks: Pot, right. Why is marijuana against the law? It grows naturally upon our planet. Doesn't the idea of making nature against the law seem to you a bit... paranoid? You know what I mean? It's nature. How do you make nature against the ******* law? It grows everywhere. Serves a thousand different functions, all of them positive. To make marijuana against the law is like saying God made a mistake. You know what I mean, it's like God on the seventh day looked down on his creation: "There it is, my creation, perfect and holy in all ways. Now, I can rest." [Mimes God looking around - spotting pot] "Oh my me." "I left ******* pot everywhere." "I should never have smoked that joint on the third day ..****." "That was the day I created possums. Haha. Still gives me a chuckle." "If I leave pot everywhere that's gonna to give humans the impression they're supposed to... 'use' it." "(sigh) Now I have to create Republicans." And God wept. I believe is the next verse. You know what I mean? I believe that God left certain drugs growing naturally upon our planet to help speed up and facilitate our evolution. Okay, not the most popular idea ever expressed. Either that or you're real high and agreeing with me in the only way you can right now. "I forgot the code, is it two blinks yes, one blink no?" Do you think magic mushrooms growing atop cow **** was an accident? Where do you think the phrase, 'that's good ****' came from? Why do you think Hindus think cows are holy? Holy ****! Why do I think MacDonalds is the Anti-Christ? That's God little accelerator pad for our evolution. Let's think about this, man.
Om de waarheid te vinden, ga je voor jezelf op zoek. Naar jezelf. In jezelf.

Berichten: 252

Re: Genoeg redenen om Hennep wereldwijd te legaliseren toch?

uit eigen ervaring puttend kan ik iig wel stellen dat de link tussen marijuana-gebruik en conspiracy theorieen een zeer sterke is. dat gezegd hebbende, geloof ik dat hennep inderdaad ooit verboden is om de katoenindustrie te beschermen.

Gebruikersavatar
Berichten: 657

Re: Genoeg redenen om Hennep wereldwijd te legaliseren toch?

uit eigen ervaring puttend kan ik iig wel stellen dat de link tussen marijuana-gebruik en conspiracy theorieen een zeer sterke is. dat gezegd hebbende, geloof ik dat hennep inderdaad ooit verboden is om de katoenindustrie te beschermen.


Maar ben je het dan met mij - en de text - eens dat het tijd wordt, dit op de politieke agenda te plaatsen? Zeker in de tijd waarin we nu leven, van wereldwijde schaarste, droogte en energietekorten. Als hennep echt zo veel kan betekenen voor de moderne wereld en kan samengaan met de huidige technologiën, dan vind ik dat wij onze kop niet langer in het zand mogen steken en dit actief eisen van de industrie. Of ben ik nou echt te optimistisch? :roll:
Om de waarheid te vinden, ga je voor jezelf op zoek. Naar jezelf. In jezelf.

Berichten: 252

Re: Genoeg redenen om Hennep wereldwijd te legaliseren toch?

nou, ik geloof dat een en ander inmiddels door de feiten -meer specifiek de technologische ontwikkelingen- achterhaald is. er was begin vorige eeuw een tijd dat hennep teelt efficienter was dan katoenteelt, dat is toen inderdaad in de kiem gesmoord door direct belanghebbenden, maar die tijd is inmiddels voorbij. als je per se voor *** wilt lopen kun je hier een paar hennep jeans kopen:

Afbeelding

"lekker luchtige materialen"...

Gebruikersavatar
Berichten: 341

Re: Genoeg redenen om Hennep wereldwijd te legaliseren toch?

He! hennep kleding is ontzetten sterk hoor! En vaak ook zeer trendy.....enne...stoer?
It is a miracle that curiosity survives formal education.

~Albert Einstein

Gebruikersavatar
Berichten: 657

Re: Genoeg redenen om Hennep wereldwijd te legaliseren toch?

Afbeelding

Ligt er maar net aan welk kledingsstuk je benadert Karamelk :roll:
Om de waarheid te vinden, ga je voor jezelf op zoek. Naar jezelf. In jezelf.

Berichten: 4.546

Re: Genoeg redenen om Hennep wereldwijd te legaliseren toch?

hehe, gotta loooove hennep :P anyway, mensne halen hennep en mariuhana (schrijf ik dat goed?? lol) vaak door elkaar, hennep is toch de niet bedwelmende soortgenoot van mariuhana (weet het nog steeds niet :roll: ). ik snap neit waarom het dan niet mag geteeld worden, heel goed spul, je kunt er autobrandstof van maken, textiel (zoals we zien, dankje PNCO :P )

en is het maar net hoe je de kleren maakt, je kunt plastic ook op hout laten lijken, dus dat is geen probleem voor hennep.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 790

Re: Genoeg redenen om Hennep wereldwijd te legaliseren toch?

Ik vind in ieder geval dat er te overdreven een 'negatief imago' aangeplakt wordt, als je het alleen al vergelijkt met de negatieve kanten van alcohol, waar het wel als vanzelfsprekend gehouden wordt dat iedereen het nuttigt en tegelijk ook rekening houdt met de voortvloeiende gevaren. Neem een bob en het is allemaal weer goedgepraat. Ondertussen vele verkeersslachtoffers en ruzies die escaleren tot erger. Alcoholgebruik heeft véél meer nadelige gevolgen dan wietgebruik. Mensen die er niet mee om kunnen gaan lijken het misplaatste imago te bevestigen, en het gedoogbeleid werkt alleen maar de verschijnselen in de hand. De verhoudingen in vergelijk tot andere genotsmiddelen / vergelijkbare verdovende middelen kloppen niet. Ik denk juist dat het legaliseren meerdere ervaringen aan het daglicht kunnen brengen, zodat misverstanden erover verdwijnen en er nieuwe inzichten over bekend worden. Zoals het nu met menig beleid wereldweid gaat, is rondweg schijnheilig te noemen, vanwege het bewuste toedichten van alles wat negatief is. Lekker makkelijk en bruikbaar bij politieke overwegingen.

Berichten: 3.165

Re: Genoeg redenen om Hennep wereldwijd te legaliseren toch?

Mooie foto PMCO :roll:

Die is echt heet :P Ik ga maar eens een koude doche nemen :wink:

Ik heb een deel van het artikel gelezen en ik geloof wel dat er een kern van waarheid in zit al geloof ik niet dat hennep van een andere planeet komt en gebracht is door aliens wat de schrijver beweerde.

Inderdaad is hennep een concurrent van de gewone olie.

Mariuhana (prachtig woord overigens) is, hoe je het wendt of keert, een concurrent van tabac en alcohol en voor zover bekend richten tabak en alcohol meer gezondheidsschade aan dan mariuhana/wiet.

Ik denk niet dat iemand nog overtuigd moet worden van de hypocrisie dat de wietteelt verboden is en het blowen nog steeds niet maatschappelijk geaccepteerd wordt (als je zelf de stroom betaalt tenminste :wink: ) terwijl het wel volkomen maatschappelijk aanvaardt wordt dat iemand 10 glazen alcoholische drank achteroverslaat in een paar uurtjes of op straat of in een kroeg/restaurant rookt en bij anderen longkanker en allergische reacties veroorzaakt.

Roken doe ik niet, drinken slechts met mate en blowen heb ik nooit geprobeerd. Ik houd niet van al die drugs. Kan iemand mij een reden geven waarom het roken van een jointje meer kwaad zou kunnen dan het drinken van een paar glazen bier?

Ik kan er geen bedenken.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Genoeg redenen om Hennep wereldwijd te legaliseren toch?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hennep
De term hennep slaat meestal op variëteiten die niet geschikt zijn voor de productie van drugs.  

Deze laatste groep duidt men veelal aan met cannabis of marihuana.  
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 4.546

Re: Genoeg redenen om Hennep wereldwijd te legaliseren toch?

dankje Wouter, zoals ik al eerder zei is marihuana (dus zo schreef je het :P ) niet hetzelfde als hennep, en is hennep totaaaaal onschuldig. en laten we het gewoon bij wijn houden he, daar zitten tenminste anti-oxidanten in (ja, wij in mate is goed voor je, hurray! net als chocola, HURRAY!) dus waar heb je wiet voor nodig :roll:
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Berichten: 252

Re: Genoeg redenen om Hennep wereldwijd te legaliseren toch?

je kunt natuurlijk ook druivensap drinken

Berichten: 4.546

Re: Genoeg redenen om Hennep wereldwijd te legaliseren toch?

volgens mij zaten er ook wat stofjes in die jusit door de gisting erin kwamen, ach drink gewoon beide :roll:

trouwens, hennep zal een goede vervanger voor plastic worden als de olie opraakt (jep, niet alleen geen brandstof meer maar ook geen kunstof, en kijk maar eens wat er allemaal van kunstof is....BIG problem)
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Berichten: 252

Re: Genoeg redenen om Hennep wereldwijd te legaliseren toch?

ja en steek er een joint bij op, dan rook je meteen weer ff wat minder sigaretten, win/win situatie; plus we moeten gewoon weer allemaal terug naar dat ouderwets houten speelgoed, dan is dat plastic probleem ook zo opgelost; en niet vaker dan strikt noodzakelijk naar mcdonalds; zo zie je maar weer, de wereldproblemen zijn zo groot nog niet.

Berichten: 4.546

Re: Genoeg redenen om Hennep wereldwijd te legaliseren toch?

lol, hoor ik daar nou sarcasme :P zoals ik al zei: wiet = slecht, zelfs in mate (toch??) en ik wil wel mn counterstrike houden hoor :P en houten speelgoed kan erg leuk zijn (hobbelpaardje en tol ftw :roll: )
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Reageer