Toelatingsgesprek Civiele Techniek

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 21

Toelatingsgesprek Civiele Techniek

Hey,

Aanstaande woensdag heb ik een toelatingsgesprek voor Civiele Techniek. Van wat ik heb gehoord zullen ze mij vooral naar mijn wis -en natuurkunde niveau kijken. Nu zit dat wiskunde wel goed, maar natuurkunde ben ik nog niet helemaal zeker van. Kan iemand mij vertellen wat voor soort natuurkunde ik kan verwachten op een opleiding Civiele Techniek? Iemand die hier ervaring mee heeft misschien?

Ik probeer namelijk te voorkomen een flater te slaan op dat gesprek, dus ik wil nog even het een en ander nakijken als dat kan :roll:

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Toelatingsgesprek Civiele Techniek

Ik heb hier geen ervaringen mee, misschien kan je een kijkje op dit forum nemen... Blijf vooral rustig tijdens dat gesprek, want ik heb wel ervaringen met nervositeit!
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Berichten: 21

Re: Toelatingsgesprek Civiele Techniek

Ik heb al wat rondgekeken hier maar niet veel gevonden helaas, vandaar deze topic.

Berichten: 107

Re: Toelatingsgesprek Civiele Techniek

Vooral geen taalgebruik als 'deze topic' gaan gebruiken; dat kan ik je wel vertellen :roll: .
This old world still looks the same.

Berichten: 301

Re: Toelatingsgesprek Civiele Techniek

nederlands is ook mijn goedste vak hoor :wink:

OT:

heb je niet een uitnodiging oid gehad waar iets instaat?...

voor mijn toelatingstoets('t is geen gesprek, maar beide voor toelating) kreeg ik een brief met info over de datum/locatie, welke boeken ik voor informatie kon gebruiken en nog een paar oefensommen...
Plan? I don't need a plan, just a goal. The rest will follow on its own.

Clever waste of time: Level 31

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Toelatingsgesprek Civiele Techniek

Vooral geen taalgebruik als 'deze topic' gaan gebruiken; dat kan ik je wel vertellen :roll: .
www.vandale.nl:

to·pic (de ~, ~s)