samenkomst?

Moderator: Miels

Gebruikersavatar
Berichten: 91

samenkomst?

beste lezers van dit berichtje cq vraag


ik weet niet of dit de juiste plaats is om deze te stellen, maar ik doe het lekker toch... :shock:


ik zag vandaag dat er alweer 120 geregistreerde gebruikers zijn in dit snelgroeiende, bere interesante forum.


nu de vraag... ik word de laatste tijd steeds nieuwsgieriger naar alle schrijvers op dit forum.

met enkele van hen heb ik al wel kennis gemaakt, maar de rest (117) heb ik dus nog nooit gezien!

het lijkt mij dus best wel een idee om al deze mensen eens bij elkaar te brengen in een daarvoor geschikte lokatie (met een bar en zo :wink: ) om daar elkaar eens lijflijk te ontmoeten en van gedachten te kunnen wisselen zonder dat ik weer naar zo'n monitor met een avatar zit te staren.


heeft dit een kans van slagen, en ... zijn hier meer gebruikers in geinteresseerd?
It's just an illusion !

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: samenkomst?

Sorry, geen interesse, ik ga liever gehuld onder de privacy van mn vlammetje. En welke dingen kunnen we bij een bar meer discusieren dan op dit forum?

Komt nog bij dat ik het veelste druk heb met afstuderen bij OTB (formerly known as Toolex).

Ik wens iedereen suc6 met een eventueele borrrel

Gebruikersavatar
Berichten: 91

Re: samenkomst?

okay... tot zover dan de uitslag.

graag zou ik dan toch nog de vraag willen stellen aan u allen die een samenkomst gezellig achten, of er een voorkeur is om dit in een weekeinde plaats te laten vinden, of bv op een woensdag, aangezien dit zo'n "wat ga ik nou vanavond weer eens doen" dag is.

bij deze dus ook mijn voorkeur :wink:
It's just an illusion !

Berichten: 43

Re: samenkomst?

Ik heb het ook veel te druk met mijn werk, ben er ongeveer zo'n 60 uur mee bezig, daar naast veel vertaalwerken (EN-NL en NL-EN), maw ik heb er geen tijd voor

Gebruikersavatar
Berichten: 36

Re: samenkomst?

lijkt me wel cool!! 8)

kom maar met data, misschien met sinterklaas?? of kerst?? of desnoods met oud & nieuw.. of pasen.. :shock:

haha ik heb lol
als plan a niet werkt en plan b ook niet, ga dan verder met de rest van het alfabet

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: samenkomst?

zoals je kan zien is het antwoord voor jou meer dan een jaar oud.
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Gebruikersavatar
Berichten: 36

Re: samenkomst?

oeps..... :?:

ja daar let ik niet op natuurlijk.. ;)

*schaam* :shock:

nouja het kan toch alsnog?? :?:
als plan a niet werkt en plan b ook niet, ga dan verder met de rest van het alfabet

Gebruikersavatar
Berichten: 1.072

Re: samenkomst?

Ik ben van plan het zeker een keer te gaan organiseren. Ergens in 2005 lijkt me een goed idee.


Vraag is me alleen af, wat gaan we doen? Informeel ergens een drankje in een kroeg of vlotten bouwen op de Dommel? :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: samenkomst?

en waar: je zit met belgische leden van aan de kust en nederlandse leden helemaal aan de andere kant van belgie....
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.072

Re: samenkomst?

en waar: je zit met belgische leden van aan de kust en nederlandse leden helemaal aan de andere kant van belgie....

Dan wordt het dus vlotten bouwen...


De Dommel ligt namelijk aardig in het midden ten opzichte van Belgie en Nerderland. :wink:


Maar even serieus, dat weet ik dus nog niet. Ik denk dat toch een boel mensen niet kunnen/willen komen omdat het te ver is.

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: samenkomst?

Of we vragen eens aan die mevrouw van de VUB of we allemaal mee mogen naar CERN, dàt zou nog eens een uitstap zijn!
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: samenkomst?

lol, dat zou inderdaad de moeite zijn, maar ik vrees dat velen (waaronder ik) buiten haar doelgroep vallen.
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: samenkomst?

Ik ben van plan het zeker een keer te gaan organiseren. Ergens in 2005 lijkt me een goed idee.


2005 is het World Year of Physics, dus het zou inderdaad leuk zijn. Een wetenschappelijk tintje zou het wel moeten hebben.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: samenkomst?

Ik wil jullie best rondleiden hier op AlbanyNanotech, College for Nanoscale Science and Engineering in Albany, New York, kom maar langs. Ik zorg wel voor de koffie.


Nee, Eindhoven is een goeie plaats, daar is het idee ook ontsprongen, en het licht in het midden van de lage landen, veel snelwegen, veel treinen, en dik kans dat je plaats kunt regelen bij de Fontys Hogeschool of TU/e. Verder kun je der ook goed uitgaan.


Maar er is nog een andere optie, teleconferencing, iedereen microfoontje en webcam kopen, en lullen maar, wat is het limiet van het aantal mensen in een conversatie eigelijk?

Gebruikersavatar
Berichten: 36

Re: samenkomst?

maar welke doelgroep zijn "wij" eigenlijk??

ik bedoel, hoe oud zijn we gemiddeld??

niet dat we daar met allemaal mensen van achter in de 40 zitten en dat ik daar als enig "jonger persoon" zit.. :shock:
als plan a niet werkt en plan b ook niet, ga dan verder met de rest van het alfabet

Reageer