diergeneeskunde: utrecht of antwerpen of gent??

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 9

diergeneeskunde: utrecht of antwerpen of gent??

Ik wil graag diergeneeskunde gaan studeren en als ik uitgeloot wordt in utrecht ga ik dan ook naar belgie. nou kan je kiezen tussen antwerpen (alleen eerste 3 jaar, daarna moet je naar gent) en gent (hele tijd hier).

Weet iemand of de overstap tussen antwerpen en gent goed is? Of kan ik beter gelijk kiezen voor Gent?

Ook wil ik graag weten welke opleiding 'beter' is, utrecht of antwerpen/gent.

Re: diergeneeskunde: utrecht of antwerpen of gent??

Kun je niet naar Brussel??

Berichten: 100

Re: diergeneeskunde: utrecht of antwerpen of gent??

Diergeneeskunde in bxl nope.

Maar ik doe bio, ook al heb ik zitten twijfelen tussen dat en dierenarts. En ikzelf heb ook veel rondgevraagd. Ik had het dan uiteindelijk voor bio maar wou dit ook in Utrecht doen. Daar vond ik dat je namelijk veel meer variatie hebt, had namelijk eens op de site gekeken. Misschien ben ik verkeerd maar ja , je vroeg dan ook een mening he :shock:

Re: diergeneeskunde: utrecht of antwerpen of gent??

Hallo!

Ik studeer diergeneeskunde in Antwerpen (ben by the way ook Nederlandse) en heb bewust voor Antwerpen gekozen omdat daar de begeleiding op het gebied van natuur- en scheikunde (waar het grootste deel van het eerste jaar uit bestaat) veel beter is. De overgang van Antwerpen naar Gent is best haalbaar, mits je maar hard studeert en goed je best doet! En niet heel je 4e jaar de stad Gent gaat verkennen ;-).

Succes met je keuze! Groetjes Natasja

Reageer