Afstudeerproject

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 1

Afstudeerproject

Hoi allemaal!

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Chun-Yu Lui en ik volg de masterstudie Sociale Psychologie (met als richting de economische) aan de Universiteit van Tilburg.

Dit is mijn laatste afstudeer-jaar en als eindproject voor mijn scriptie doe ik een internetonderzoek naar prijspromoties van mobiele telefonie. Hierbij heb ik jullie bijdrage nodig. Het enige wat jullie hoeven te doen is een kleine enquete van 10 minuten in te vullen op het volgende webadres:

http://stuwww.uvt.nl/~s816608/test.php

U logt in met de username: onderzoek2 en het password: enquete2

Graag zou ik jullie willen vragen om jullie vrienden of kennissen die misschien ook geinteresseerd zijn hiervoor uit te nodigen. Ik heb nogal wat deelnemers nodig voordat ik representatieve conclusies kan gaan trekken.

Hoop dat jullie mij willen helpen. Alvast hartelijk bedankt voor jullie bijdrage aan mijn afstuderen.

Groetjes,

Chun

P.S. bij die laatste vraag genaamd enquete36 moet u per regel telkens tussen twee altnernatieven kiezen. Sorry, voor het ongemak.

Berichten: 4.546

Re: Afstudeerproject

ten eerste: coole naam heb je :roll:

ten tweede: ik zal kijken wat ik voor je kan doen

ik heb em gedaan, maar ik heb het idee dat er wat mis is met de laatste vraag. hij zegt dan altijd "Collum tijd cannot be 0" of zoiets, kweet het niet precies meer.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Afstudeerproject

Volgens mij moet je eerst toestemming van een moderator hebben om dergelijke enquetes te houden.
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: Afstudeerproject

Hij/zij heeft toestemming voor deze enquete.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Afstudeerproject

Ik heb hem even ingevuld, leuk project!
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.447

Re: Afstudeerproject

cj4y, hoe kan ik een vraag beantwoorden als: vodavone heeft de vaardigheden om mijn transacties te behandelen? Ik ben nooit vodavone klant geweest.

Berichten: 4.546

Re: Afstudeerproject

neutraal :roll:
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Reageer