Konijn

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 79

Konijn

Ik ga binnenkort een weekje op vakantie, wie van jullie wil op mijn konijn passen?

Alvast bedankt,

Ron

Gebruikersavatar
Berichten: 740

Re: Konijn

en dit is biologisch relevant omdat een konijn met een baas zonder konijnsitter uit geselecteerd wordt?

Berichten: 301

Re: Konijn

m'n kat heeft wel interesse :wink: (hoe konijn 't ervanaf brengt is weer andere vraag)
Plan? I don't need a plan, just a goal. The rest will follow on its own.

Clever waste of time: Level 31

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Konijn

Och, Goemba's konijn mag dat van ons wel gezelschap komen houden. Als hij tenminste gewend is vers groenvoer als gazongras te eten, anders heb je kans dat hij zich letterlijk te barsten eet. We vermoeden dat dat ons al eens eerder is overkomen toen we een "afdankertje" dat korreltjes gewend was asiel verleenden. De omschakeling van voedsel was mogelijk te groot. Let wel, niet dat we te beroerd waren korreltjes te voeren hoor. Het beestje liet zijn voerbakje ongemoeid. En lag na een paar dagen roerloos in de ren. :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 29

Re: Konijn

Ik heb ook is een paar dagen op Goemba's konijn gepast. Let wel op.. hij bijt!!

Gebruikersavatar
Berichten: 79

Re: Konijn

Och, Goemba's konijn mag dat van ons wel gezelschap komen houden. Als hij tenminste gewend is vers groenvoer als gazongras te eten, anders heb je kans dat hij zich letterlijk te barsten eet. We vermoeden dat dat ons al eens eerder is overkomen toen we een "afdankertje" dat korreltjes gewend was asiel verleenden. De omschakeling van voedsel was mogelijk te groot. Let wel, niet dat we te beroerd waren korreltjes te voeren hoor. Het beestje liet zijn voerbakje ongemoeid. En lag na een paar dagen roerloos in de ren. :)


Mijn konijn eet geen gras, alleen "verdorde" takken en kattenvoer. Vooral de takken van de berk "Koivu" (de meest voorkomende boom in Finland).

Berichten: 333

Re: Konijn

Ik wil er wel op passen, maar moet je wel naar antwerpen komen brengen, en breng ook wat pruimen mee ik geef dit weekend een BBQ
Wie niet slim is moet sterk zijn.

Berichten: 824

Re: Konijn

Mijn konijn eet geen gras, alleen "verdorde" takken en kattenvoer. Vooral de takken van de berk "Koivu" (de meest voorkomende boom in Finland).


Weet je zeker dat het wel een konijn is :) ? Probeer hem eens een wortel te voeren, als die dat niet eet zou ik toch even naar de dierenarts gaan :wink:
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Berichten: 4.546

Re: Konijn

m'n kat heeft wel interesse  (hoe konijn 't ervanaf brengt is weer andere vraag)
een konijn kan een kat keihard pwnen :)
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 79

Re: Konijn

m'n kat heeft wel interesse  (hoe konijn 't ervanaf brengt is weer andere vraag)
een konijn kan een kat keihard pwnen :)


Zeker mijn konijn :)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Konijn

Ik wil er wel op passen, maar moet je wel naar antwerpen komen brengen, en breng ook wat pruimen mee ik geef dit weekend een BBQ
Een WSF bbq, als eens iemand vraag om op zijn varken te passen :wink:.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Konijn

Wij zijn hier geen dierenasiel en tevens geen plaats voor slap gelul. -slotje-
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gesloten