Mono-atomic Gold

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 536

Mono-atomic Gold

Ofwel mono-atomisch goud...

Typ voor de grap op google de titel van dit topic in, en kijk wat voor een resultaten je wel allemaal niet binnenkrijgt... Johan2 zou er van smullen.

Maar goed, al die wilde theorieeen zijn wel leuk en aardig, maar door die bomen zie ik het bos niet meer en ik wil graag wetenschappelijke artikelen over het (bestaande?) fenomeen. Dus wellicht dat een van jullie hier meer over weet?

Het enige wetenschappelijke dat ik vond was een stuk uit het blad van de Univ. Leiden: klik

EDIT: hmmm misschien is dit wat

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Mono-atomic Gold

"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 536

Re: Mono-atomic Gold

@WM

Bedankt voor die scholar-tip, erg handig!

Als ik de resultaten een beetje bekijk vraag ik me echt af waar al die rare claims omtrent dit goedje vandaan komen.

Ik kwam overigens (niet via scholar) een apart patent tegen. Dat van David Hudson: ORMEs patent.

Het zou de proecedure zijn voor het maken van 'white powder gold'. Waar de bedenker zelf weer extreme krachten aan toewijst....

Interessant.

Berichten: 536

Re: Mono-atomic Gold

Er wordt beweerd dat het eten van mono-atomic gold je DNA aantast...

De een beweert dat dit een positieve verandering oplevert, terwijl de ander stelt dat dit slecht is.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Mono-atomic Gold

Het zal vast wel invloed hebben op je DNA. Moet het wel eerst je cellen in komen natuurlijk. Als ik de termen 'goud' en 'DNA' hoor dan is het eerste wat in me opkomt 'AmpliTaq Gold DNA Polymerase'. Verder zou ik het ook echt niet weten.

Maar als ik dan op deze site uitkom, dan kan ik dit niet serieus nemen. Zeker als ik daarna ook nog dit lees.
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 536

Re: Mono-atomic Gold

Nee daarom. Ik vraag me af waar die wilde claims vandaan komen. Vaak komen zulk soort claims van wetenschappelijke curiositeiten die dan natuurlijk flink verdraaid en opgeblazen worden.

Berichten: 8

Re: Mono-atomic Gold

Ik heb het boek "Het geheim van de ark des verbonds" van laurence gardner gelezen. Hierin verteld hij dat Ormus/MFKZT al zeer oud is, en in de tijden van de Egyptenaren al word gebruikt voor verschillende doeleinden.

Hij meent inderdaad dat het een mono-atomisch goud is. Een zeer fijn wit poeder.

Het poeder zou in een bepaalde toestand een supergeleider zijn, waarbij er een magnetische veld onstaat.

En hierdoor de zwaartekracht zou trotseren (Meissner-effect). Hoewel het Meissner-effect is gebaseerd op het afstoten van een ander magnetische veld, en niet de zwaartekracht van gardner suggereert.

Afgezien van het feit dat dit niet klopt (?), zou de stof naar een andere demensie gaan omdat het niet meer onder invloed zou staan van de zwaartekracht, en dus loskomt van deze tijd-ruimte.

Dat gene wat ik er over gelezen heb lijkt mij het ook heel onwaarschijnlijk. Misschien dat iemand anders er nog meer van weet? Dan hoor ik het graag. Want het blijft een interessant onderwerp.

Gebruikersavatar
Berichten: 808

Re: Mono-atomic Gold

Maar als ik dan op deze site uitkom, dan kan ik dit niet serieus nemen. Zeker als ik daarna ook nog dit lees.
Die tweede link:
The destruction of the ten virtual DNA strands (unseen with 3rd dimension microscopes, but nevertheless still there in the higher 4th dimensional vibratory plane) prevents a human from activating these higher dimensional DNA strands and prevents access to higher spiritual awareness and telepathic abilities, as humans and mother Earth gradually increase our base vibratory frequency and ascend into the fourth dimension (a process that began in 1987 and will likely reach completion somewhere between 2018 and 2025). The activation of more than two strands of DNA is apparently necessary to exist in physical form in the fourth dimension. So now, the hidden purpose behind the promotion of mono atomic gold is perhaps becoming more evident: the Illuminati, the militarists, the satanists, the corrupt politicians, etc., and all those who serve the Dark Master, Lucifer, will not be allowed to reincarnate on a fourth dimensional Earth.
Heerlijk, een vierde dimensie DNA strand die we niet kunnen activeren omdat die in de vierde dimensie ligt.

Klinkt aannemelijk =D>

Maar als we die niet kunnen activeren, hoe kunnen we die dan kopiëren iedere celcyclus?

Natuurkundig is er weinig verschil tussen 'activeren' en kopiëren.
Minder dan niks is onmogelijk.

De enige uitzondering op deze regel is mijn salaris.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Mono-atomic Gold

Ik zou het niet weten, dan zou er een hele 4de dimensie cellcyclus machinery moeten zijn, lijkt me ook een beetje lastig....

Okay, nu even serieus de strenge mod uithangen. Ik denk dat iedereen het wel redelijk met mij eens gaat zijn dat dit nogal een hoog crackpot gehalte heeft. Derhalve zou ik iedereen die denk bewijzen voor mono-atomic gold te hebben dit duidelijk te beargumenteren met referenties naar de desbetreffende bronnen.
"Meep meep meep." Beaker

Reageer