Springen naar inhoud

2e bijeenkomst forumleden

• Log in om te kunnen reageren

Poll: Kom je ook naar de bijeenkomst? (34 gebruiker(s) hebben cast gestemd)

1. Jazeker! (11 stemmen [32.35%])

Percentage van stemmen: 32.35%

2. Nee, ik kan die dag niet (5 stemmen [14.71%])

Percentage van stemmen: 14.71%

3. Nee, ik vind het te duur (0 stemmen [0.00%])

Percentage van stemmen: 0.00%

4. Nee, ik mag niet (van mijn ouders) (5 stemmen [14.71%])

Percentage van stemmen: 14.71%

5. Nee, het vervoer is te duur/te lastig te regelen (6 stemmen [17.65%])

Percentage van stemmen: 17.65%

6. Nee, het lijkt me niet interessant (3 stemmen [8.82%])

Percentage van stemmen: 8.82%

7. Nee om een andere reden (laat even weten) (4 stemmen [11.76%])

Percentage van stemmen: 11.76%

Stem Gasten kunnen niet stemmen

kombelpeter

kombelpeter

• >250 berichten
  • 754 berichten
  • VIP

Geplaatst op 27 augustus 2006 - 12:17

Kan er na deze bijeenkomst de vragen openbaar gemaakt worden? Ik ben heel erg benieuwd
Pim Fortuyn: Nederland is dood
Nederland: Pim Fortuyn is dood
I ♥ Apache!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

StrangeQuark

StrangeQuark

• >1k berichten
  • 4160 berichten
  • VIP

Geplaatst op 27 augustus 2006 - 13:16

Maar natuurlijk. Ik heb met Bart gisteren het er nog over gehad of we misschien ook een forum vragen ding doen voor de mensen die echt niet konden komen (is geen substituut natuurlijk voor een gezellige avond) maar het is niet te controleren of mensen de vragen opzoeken op internet. Als je het leuk vind zullen we ze na afloop posten.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

kombelpeter

kombelpeter

• >250 berichten
  • 754 berichten
  • VIP

Geplaatst op 27 augustus 2006 - 13:18

Ik verwacht niet dat ik veel antwoorden weet hoor [rr] Maar ik kan nog altijd leren
Pim Fortuyn: Nederland is dood
Nederland: Pim Fortuyn is dood
I ♥ Apache!

TD

TD

• >5k berichten
  • 24247 berichten
  • VIP

Geplaatst op 27 augustus 2006 - 14:03

Mais Non!!!Aan iedereen

Ik wou dat het ook anders was, maar ik moet vrijdag voor de sleutel van m'n nieuwe kamer aan de universiteit gaan en ik heb alleen dat weekend om in te huizen - de maandag erna begint het academiejaar al.

Verdomme, TD!, ik wilde eigenlijk nog wel bij jou in het team voor de quiz! Dat zou me meteen een voorsprong geven! [rr]

Helaas pindakaas, maar ik denk dat je altijd wel goed terecht komt: het forum zit toch vol met bollebozen? :)

Ik ben bang dat complexe integralen (toch wel TD's expertise) niet helemaal aan de orde komt, dus daar hoef je niet bang voor te zijn TD.

Het is niet omdat ik hier de complexe-integralen-kerel uithang, dat ik een vakidioot ben :?:
Toevallig quiz ik erg graag (des te jammer dat ik er niet kan bij zijn), ik doe het ook enkele keren per jaar met een ploegje.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Rov

Rov

• >1k berichten
  • 2242 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 augustus 2006 - 15:19

Heb niet zoveel tijd gehad om te posten/op pc te gaan de laatste dagen maar om toch iets te zeggen: wegens gebrek aan vervoer, en tijd op dat moment zal ik moeten passen.

Banana

Banana

• >100 berichten
  • 220 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 augustus 2006 - 18:01

@ kombolpeter: idem dito voor mij helaas [rr]

geldt ook voor mij
"If you use your head, you won't get fat, even if you eat sweets"
"I just can’t sit any other way than this. If I sit the way other people do, my reasoning ability drops by 40%."
"Will you be eating that cake?...say what you want, but I will be taking the cake."

StrangeQuark

StrangeQuark

• >1k berichten
  • 4160 berichten
  • VIP

Geplaatst op 27 augustus 2006 - 20:15

@TD: Kan je niet met een grote groep in 1 dag verhuizen en dan met die groep lekker komen drinken en quizzen in de kroeg??? (niet om te zeiken, ik snap het als je niet kan, vind het alleen jammer, en help met alternatieven.)
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 46915 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 27 augustus 2006 - 20:23

En ik pik TD! rond 4 uur op en drop hem rond middernacht weer terug. Is 'ie alleen de zaterdagavond kwijt, en kan hij zondagochtend om 6 uur weer fris aan de verhuis....... :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

TD

TD

• >5k berichten
  • 24247 berichten
  • VIP

Geplaatst op 27 augustus 2006 - 20:45

Brussel ligt niet echt op je weg denk ik, maar in Antwerpen kan ik ook terecht...
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 27 augustus 2006 - 20:54

Ik kom ik ook af, net het fiat gehad van m'n ouders (nu nog een echte fiat, dan ben ik ook wat m'n rijbewijs :)). Nu enkel even afspreken met Jan, mss kunnen we samen met TD! ergens afspreken?

Edit: Vrijdag wordt m'n loon gestort, dan zorg ik wel dat dat geld wordt overgeschreven :wink:

StrangeQuark

StrangeQuark

• >1k berichten
  • 4160 berichten
  • VIP

Geplaatst op 27 augustus 2006 - 21:46

Vet jongens, prima dit. Ik heb geen auto anders had ik je zelf afgezet. Misschien bijeenkomst 2008 :).

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14806 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 27 augustus 2006 - 21:49

@ kombolpeter: idem dito voor mij helaas :)

geldt ook voor mij

Ik heb een idee... hier schreef je:

Ik zal die van mij er ook bij gooien... (en mijn vader doet waarschijnlijk ook wel mee, dus ook namens hem)... Complimenten!!

Dus waarom kom je dan niet samen met je pa? :)

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

• Gast

Geplaatst op 28 augustus 2006 - 10:06

Op zich leuk initiatief. Ware het niet dat ik prinicipeel bezwaar
heb tegen verzamelen persoonlijke gegevens.

Voornaam :
Achternaam :
Adres :
etc.
Waarom het niet alsnog mogelijk maken
aan de kassa ? 20,- te betalen ?

DePurpereWolf

DePurpereWolf

• >5k berichten
  • 9240 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 augustus 2006 - 10:08

Omdat dan mensen voor moeten schieten, en dat werkt nooit zo goed.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16704 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 28 augustus 2006 - 10:23

Op zich leuk initiatief. Ware het niet dat ik prinicipeel bezwaar
heb tegen verzamelen persoonlijke gegevens.

Voornaam :
Achternaam :
Adres :
etc.
Waarom het niet alsnog mogelijk maken
aan de kassa ?  20,- te betalen ?

Ten eerste: die persoonlijke gegevens verkopen wij niet door en wij gebruiken ze ook niet voor verzenden van reclame o.i.d. Ze zijn voor ons alleen een borging voor mensen die zich opgeven, maar niet betalen en ook niet komen opdagen. Zo kunnen we deze mensen eventueel nog achterhalen. Je moet immers begrijpen dat wij afspraken gemaakt hebben met de Trafalgar Pub en wij die na moeten komen. Als wij dan ineens geld missen, dan wordt het vervelend.

Het betalen: Dit kan ook gewoon via een overschrijving. Die keuze hebben wij bewust gegeven, dat mensen via bankoverschrijving en via paypal kunnen betalen. En paypal biedt weer de mogelijkheid om met creditcard of met paypal-rekening te betalen. Je hebt dus uiteindelijk 3 mogelijkheden. Hoe dan ook, wij moeten toch het geld binnenkrijgen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures