Springen naar inhoud

Goed werk

• Log in om te kunnen reageren

Complex

Complex

• >25 berichten
  • 94 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 september 2006 - 13:51

Complimenten van mij ook!!!!!!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

oktagon

oktagon

• >1k berichten
  • 4502 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 22 september 2006 - 16:44

Ik ontving ook veel info van diverse deelnemers,vraag me wel eens af of hier veel solisten onder zitten,die veel achter hun "orgel" zitten te darren.Voor mij ook een leuk tijdverdrijf om vervaagde kennis op te poetsen en zo nodig te spuien op dit medium voor de liefhebbers.
Behoudens de viruskwekers en enkele gestoorden is dit medium een goede sociale/wetenschappelijke en technische "praatbak"!

kombelpeter

kombelpeter

• >250 berichten
  • 754 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 september 2006 - 18:47

Ik ontving ook veel info van diverse deelnemers,vraag me wel eens af of hier veel solisten onder zitten,die veel achter hun "orgel" zitten te darren.

Ik begrijp deze zin even niet :) Ik kan orgel spelen maar ik denk niet dat je dat bedoelt
Pim Fortuyn: Nederland is dood
Nederland: Pim Fortuyn is dood
I ♥ Apache!

Ruben Kwast

Ruben Kwast

• >250 berichten
  • 824 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 september 2006 - 20:01

Ik denk dat oktagon in het topic 'trekt het WSF vreemde mensen aan?' moet zijn. :)
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

kombelpeter

kombelpeter

• >250 berichten
  • 754 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 september 2006 - 17:43

Nog een compliment: WSF Café vind ik een uitnodigender naam! Wat een avondje brainstormen niet kan doen :)
I ♥ Apache!

John Nash

John Nash

• >250 berichten
  • 536 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 september 2006 - 21:19

We blijven niet bezig :)
http://www.wetenscha...erators bedankt
:)

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 46439 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 24 september 2006 - 21:39

Och, bezigblijven......

één complimentenrondje per jaar mag toch wel? :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

kombelpeter

kombelpeter

• >250 berichten
  • 754 berichten
  • VIP

Geplaatst op 25 september 2006 - 16:29

Och, bezigblijven......  

één complimentenrondje per jaar mag toch wel? :)

Exactly! En in dat topic wordt alleen een complimentje gegeven richting de mods.
I ♥ Apache!

Lala

Lala

• >1k berichten
  • 3149 berichten
  • VIP

Geplaatst op 25 september 2006 - 17:22

toen bestonden er volgens mij ook nog geen technici, maar werd dat werk gedaan door enkele begaafde mods.
Appareo decet nihil munditia?

Assassinator

Assassinator

• >1k berichten
  • 4546 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 september 2006 - 19:19

dan kan ik niet achterblijven, jullie werk is een :) waard hoor :?:
'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -

Bert F

Bert F

• >1k berichten
  • 2588 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 september 2006 - 19:54

Ook van mij complimenten ik ben hier destijds als 28 geregistreerd en heb het forum een ware metamorfose zien ondergaan.
Knap werk moet ik zo zeggen, je hebt er vele weg geconcurreerd en dat doe je niet door te zitten niksen.

Suc6 nog.

TD

TD

• >5k berichten
  • 24138 berichten
  • VIP

Geplaatst op 25 september 2006 - 20:05

Er is inderdaad een indrukwekkende groei geweest. Laat ik van de gelegenheid gebruik maken om duidelijk te maken dat je dat niet alléén met een goed team bereikt, maar dat je ook een sterke basis van vaste gebruikers nodig hebt die het forum mee ondersteunen door de gewaardeerde bijdrage aan de verschillende vragen en discussies.

Het hele idee is natuurlijk ook dat de vragenstellers misschien blijven hangen, en door geholpen te worden ook de microbe te pakken krijgen om dan zélf iemand anders verder te helpen als zij dat kunnen.
Zelf maak ik nog niet zo lang deel uit van het team, maar ik was er wel al lange tijd vaste gebruiker en actief lid in enkele fora. Het is ook door deze leden dat je een stabielere basis hebt die een verdere groei mogelijk maken, dus ook een pluimpje terug aan de leden :)
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Bert F

Bert F

• >1k berichten
  • 2588 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 september 2006 - 20:48

Het hele idee is natuurlijk ook dat de vragenstellers misschien blijven hangen, en door geholpen te worden ook de microbe te pakken krijgen om dan zélf iemand anders verder te helpen als zij dat kunnen.

Dat moet je dan ook nog kunnen hé? ik probeer als me iets opvalt te helpen maar weet ook niet zo heel erg veel hé.

Groeten.

TD

TD

• >5k berichten
  • 24138 berichten
  • VIP

Geplaatst op 25 september 2006 - 20:56

Uiteraard, maar vermits er vragen van alle niveaus aan bod komen is het meestal wel mogelijk; dit is natuurlijk geen 'verplichting'!
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 46439 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 25 september 2006 - 20:59

Dat moet je dan ook nog kunnen hé? ik probeer als me iets opvalt te helpen maar weet ook niet zo heel erg veel hé.

ideeën zijn altijd goed, ook al zijn ze fout. :) (denk daar maar eens over na)

Gooi je idee erbij, in de trant van "ik dacht dat....." of "ik meen dat......". Krijg je dan een corrigerende reactie, heb je er weer een berg bijgeleerd. En een vragende topicstarter vaak tegelijkertijd ook.

Van je fouten leer je het meest. (vooral het voorzichtig zijn in het poneren van stellige uitspraken leer je vlot :) )
En het iets aan een ander proberen uit te leggen is een goede tweede om iets te leren. :?:

En als alle topicstarters moeten wachten tot er iemand langskomt die er alles van af weet kunnen ze vaak lang wachten op een antwoord......
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures