Springen naar inhoud

Goed werk

• Log in om te kunnen reageren

Bert F

Bert F

• >1k berichten
  • 2588 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 september 2006 - 21:26

dat weet ik.
En begrijp je volkomen ik wil gewoon mijn dank uitspreken aan iedereen hier. wat hier gebeurd is echt wel fantastisch en volgens mij staat het nog maar net in zijn beginfase.
Wil wel helpen en propeer dat ook tot doen maar niet iedereen is ne krak hé.

En als alle topicstarters moeten wachten tot er iemand langskomt die er alles van af weet kunnen ze vaak lang wachten op een antwoord......

Klopt daarom opbouwend is nuttig en daar werk ik graag aan mee.

Groeten.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Bert F

Bert F

• >1k berichten
  • 2588 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 september 2006 - 23:03

Uiteraard, maar vermits er vragen van alle niveaus aan bod komen is het meestal wel mogelijk; dit is natuurlijk geen 'verplichting'!

ik doe mijn best. Alle niveau's dat begrijp ik wel maar zelfs als het een vraag van een aantal niveau's lager en ik zie niet goed in wat ze nu net bedoelen of waar ze naar willen wel dan kan je nog niet helpen.

TD

TD

• >5k berichten
  • 24138 berichten
  • VIP

Geplaatst op 25 september 2006 - 23:05

Tuurlijk, ik wil niemand zich 'verplicht' laten voelen. Je hebt mensen die bijvoorbeeld nooit vragen stellen, maar alleen bestaande topics lezen! Ook dat mag, net zoals enkel vragen stellen. Mijn punt was, dat het mooie van een forum en de kracht van de groei ook deels bestaat in het 'blijven hangen' van mensen die hier ooit geholpen werden. Dat kan door nieuwe vragen te blijven stellen, deel te nemen aan andere discussies, maar ook door zelf eens een vraag proberen te beantwoorden :)
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14723 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 25 september 2006 - 23:38

maar zelfs als het een vraag van een aantal niveau's lager en ik zie niet goed in wat ze nu net bedoelen of waar ze naar willen wel dan kan je nog niet helpen.

Jawel hoor :) Vaak is het zo dat als jij ze niet helemaal snapt, ze zelf eigenlijk ook nog niet precies weten wat ze willen weten. Door uit te leggen wat je nog niet snapt/welke info je nog mist help je mensen al om hun probleem duidelijker te krijgen. Of je dan op de uiteindelijke vraag een antwoord weet doet er eigenlijk niet toe. Misschien dat door de betere formulering iemand anders wel ziet wat het antwoord moet zijn.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Bert F

Bert F

• >1k berichten
  • 2588 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 september 2006 - 23:49

Jawel hoor  Vaak is het zo dat als jij ze niet helemaal snapt, ze zelf eigenlijk ook nog niet precies weten wat ze willen weten. Door uit te leggen wat je nog niet snapt/welke info je nog mist help je mensen al om hun probleem duidelijker te krijgen. Of je dan op de uiteindelijke vraag een antwoord weet doet er eigenlijk niet toe. Misschien dat door de betere formulering iemand anders wel ziet wat het antwoord moet zijn.

Idd dat klopt zo ben ik ook de mening toegedaan dat iets uit een tweede of derde semster heel wat duidelijkheid kan brengen in het eerdere stuk.
Versta dat leraren ed te rap zeggen als je dit niet kan zal de rest nooit volgen.

Groeten.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures