[wiskunde] Geslaagd!

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 272

[wiskunde] Geslaagd!

Ik kreeg vandaag te horen dat ik geslaagd ben voor het wiskunde gedeelte van het colloquium doctum voor econometrie. Hiermee ben ik klaar met alle toetsen. Ik wil alle wiskundigen op dit forum bedanken voor de steun die jullie me gegeven hebben bij de voorbereiding op deze toets. Met name TD! die mij de afgelopen weken bij veel sommen heeft geholpen.

Ik heb nog één week van de zomervakantie om niks aan wiskunde te doen. Daarna ben ik hier waarschijnlijk weer te vinden. :)
I love those who can smile in trouble, who can gather strength from distress, and grow brave by reflection. 'Tis the business of little minds to shrink, but they whose heart is firm, and whose conscience approves their conduct, will pursue their principles unto death.

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 10.058

Re: [wiskunde] Geslaagd!

Gefeliciteerd!, en succes verder.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: [wiskunde] Geslaagd!

Geweldig om te horen, proficiat!
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: [wiskunde] Geslaagd!

@ Brihaspati: van harte :)

(oh ja, TD! kan vast wel een handje gebruiken met zijn verhuizing in het weekeinde van de 23e september, en anders een bakje bier om zijn nieuwe kot op te warmen....)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 272

Re: [wiskunde] Geslaagd!

Bedankt allemaal!
(oh ja, TD! kan vast wel een handje gebruiken met zijn verhuizing in het weekeinde van de 23e september, en anders een bakje bier om zijn nieuwe kot op te warmen....)
LOL, helaas kan ik niet met mijn OV-kaart naar België.
I love those who can smile in trouble, who can gather strength from distress, and grow brave by reflection. 'Tis the business of little minds to shrink, but they whose heart is firm, and whose conscience approves their conduct, will pursue their principles unto death.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: [wiskunde] Geslaagd!

(oh ja, TD! kan vast wel een handje gebruiken met zijn verhuizing in het weekeinde van de 23e september, en anders een bakje bier om zijn nieuwe kot op te warmen....)
Als Belg pas ik toch voor Nederlands bier :)
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Reageer