wie is het hoogst gediplomeerde lid van dit forum

Moderator: Rhiannon

Berichten: 36

wie is het hoogst gediplomeerde lid van dit forum

ik begin 2 jaar secundair

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: wie is het hoogst gediplomeerde lid van dit forum

Hier lopen enkele afgestudeerde universitairen rond, dus secundair zal je niet aan de overwinning helpen [rr]

Misschien dat er hier ook sommigen doctoreren of gedoctoreerd hebben (Angelsaksisch: een phd).

Ik heb geen weet van professoren die hier rondlopen (al is dat ook geen diploma, maar toch wel een trapje hoger te beschouwen in de academische ladder).
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 36

Re: wie is het hoogst gediplomeerde lid van dit forum

welk diploma heb jij als ik niewschierig mag zijn

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: wie is het hoogst gediplomeerde lid van dit forum

Ik denk niet dat ik met HTS in de top drie kom (maar treur daar ook niet om [rr] )
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: wie is het hoogst gediplomeerde lid van dit forum

welk diploma heb jij als ik niewschierig mag zijn
Ik ben nog steeds aan het studeren, universitair niveau als je dat wou weten.

Het diploma secundair onderwijs heb ik dus op zak, het volgende is hopelijk in aantocht [rr]
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: wie is het hoogst gediplomeerde lid van dit forum

Bij mij net hetzelfde, ik zit nu aan de universiteit, maar ik vermoed dat jij (TD!) toch enkele jaren hoger zal zitten dan ik.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: wie is het hoogst gediplomeerde lid van dit forum

Ik ga nu naar m'n derde jaar. Toen ik me hier registreerde, begon ik bijna aan m'n eerste [rr]
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: wie is het hoogst gediplomeerde lid van dit forum

Ik begin nu maandag aan mijn eerste,

dus mijn eerste jaar bachelor in de biomedische wetenschappen (ik vind het wel stoer klinken, maar makkelijk zal anders zijn)
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: wie is het hoogst gediplomeerde lid van dit forum

Een klasgenoot van me (die niet slaagde voor het toelatingsexamen geneeskunde vlak na het afstuderen in ASO) deed dat in haar eerste jaar, slaagde vervolgens wél voor dat examen en is dan in haar tweede kunnen overgaan naar geneeskunde omdat de overlap in het eerste jaar erg groot is, blijkbaar. Dit jaat met glans geslaagd en gaat ook naar het derde. Maar: je bent wel een stukje langer aan het studeren natuurlijk...
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 94

Re: wie is het hoogst gediplomeerde lid van dit forum

Een beetje offtopic, maar mijn droom is bij een goede universiteit geneeskunde gaan volgen en daarna nog 6 jaar voor chirurg in een ziekenhuis gaan volgen en tenslotte ergens gaan wonen met mijn eigen praktijk!!!

(PS: En dan natuurlijk het geld tellen :) )

Robert

Berichten: 824

Re: wie is het hoogst gediplomeerde lid van dit forum

Ik ga het met m'n 4de jaar vwo ook niet redden denk ik. Maar over (hoop ik) acht jaar kom ik terug als 'Master of Astronomical Sience', als zoiets bestaat... :)

Persoonlijk denk ik dat je het met een flinke lading ervaring verder schopt dan een of andere wijsneus die net is afgestudeerd. (sorry studentjes :) )
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: wie is het hoogst gediplomeerde lid van dit forum

Ruben Kwast schreef:Ik ga het met m'n 4de jaar vwo ook niet redden denk ik. Maar over (hoop ik) acht jaar kom ik terug als 'Master of Astronomical Sience', als zoiets bestaat... :)  

Persoonlijk denk ik dat je het met een flinke lading ervaring verder schopt dan een of andere wijsneus die net is afgestudeerd. (sorry studentjes :) )
Natuurkunde/sterrekunde komt dicht in de buurt.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 503

Re: wie is het hoogst gediplomeerde lid van dit forum

juist begonnen aan het 1e jaar 'fysica en sterrenkunde' aan UGent

Berichten: 55

Re: wie is het hoogst gediplomeerde lid van dit forum

Laatste jaar Industrieel Ingenieur ( Master ) Elektromechanica, maar heb al een Bachelor Elektromechanica op zak ...

Het verder doctoreren of Burgerlijke zie ik echter niet echt meer zitten

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: wie is het hoogst gediplomeerde lid van dit forum

Via schakel- of verkorte programma's kan je in twee jaar burgerlijk ingenieur zijn, dacht ik.

Het is naar verluidt wel vrij zwaar, dus je moet er alleen aan beginnen als je er zin in hebt :)
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Reageer