Zoekfuncties??

Reageer
Berichten: 2.589

Zoekfuncties??

Zijn er problemen met dit forum of ligt het aan mij? Ik laad dit tegenwoordig altijd met een gereed maar met fouten bericht rechts onder in mijn explorer.

Als ik de zoekfunctie wil gebruiken dan geeft die mijn gewoon een wit leeg blad?


Waar aan kan dit liggen? Groeten Dank bij voorbaat.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Zoekfuncties??

In mijn Firefox EN Internet explorer worden geen fouten gevonden en werkt de zoekfunctionaliteit prima. Misschien heb je een adblocker die het 1 en ander wegfiltert?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 2.589

Re: Zoekfuncties??

jup zoiets moet het zijn. Als ik mijn norton antivirus uitzet dan lukt het weer wel. Hoe verhelp ik dat?


Groeten.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Zoekfuncties??

jup zoiets moet het zijn. Als ik mijn norton antivirus uitzet dan lukt het weer wel. Hoe verhelp ik dat?
Norton uitzetten :) Soms kan je er ook voor zorgen dat dingen van een bepaalde site wel worden getoond. Wellicht kan je wetenschapsforum aan dat lijstje toevoegen.


Norton heeft wel vaker ruzie met andere programma's. Jaren geleden was ik altijd een McAfee gebruiker, maar ja, je probeert wel eens wat anders. Na het installeren van Norton wilden sommige applicaties niet eens meer opstarten, ik ben dus gelijk weer teruggegaan naar McAfee. Met name de enterprise edition vind ik prettig werken (niet van die vervelende wizards en je kan zelf lekker alles instellen)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 2.589

Re: Zoekfuncties??

Mcafee is dat niet in het engels?

Berichten: 824

Re: Zoekfuncties??

Mcafee is dat niet in het engels?


Ik mag toch hopen dat je je een beetje kan redden in onze wereldtaal. :wink:
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Berichten: 2.589

Re: Zoekfuncties??

ja dat wel maar ik versta al niets van al die meldingen van dat norton gedoe en als dat dan ook nog eens in het engels is dan wordt dat toch nog moeilijker.


Toch bedankt en nog mijn excuses dacht ik dacht dat er wat mis was bij jullie, ik had het moeten weten sorry. Maar het was echt wel verveelend.


Groeten.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Zoekfuncties??

Mcafee is dat niet in het engels?
Er is ook gewoon een Nederlandse versie. Hier kun je de virusscanner en firewall kopen, hier het complete McAfee pakket. Ik gebruik het zelf ook al jaren, en ben er zeer over te spreken.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer