geen honger tussen 2 en 7

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 54

geen honger tussen 2 en 7

Gisteren ben ik de hele nacht wakker gebleven (film-marathon :) ). Dat wil zeggen; totdat het weer licht werd en over mijn vermoeidheed heen was, en de volgende dag, desalniettemin met zware ogen, zonder te hebben geslapen, deed alsof er niks aan de hand was. En op die zware ogen na was er verder ook niet veel aan de hand.

Nu is het niet zo dat ik hier apetrots op ben en dat ik dit maar al te graag met jullie wil delen... maar het frapante vond ik dat ik, tussen 2 uur en 7 uur 's ochtends, GEEN honger kreeg! :) .

Heeft dit te maken mijn 'conditionering'? Dat ik dus gewend ben om tussen 2 en 7 te slapen, dus niet te eten, en dat dat er zo erg in zit bij mij, dat ik daarom geen honger kreeg?

Ik weet er verder het fijne niet van, maar zou het te maken kunnen hebben met conditionering of niet? Dat zou ik graag willen weten. Alvast bedankt.
The most incomprehensible thing about the universe is that it is comprehensible

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: geen honger tussen 2 en 7

Vijf uur geen honger hebben is niet zo lang hoor.

Soms heb ik tussen mijn ontbijt en mijn avondmaal geen honger en daar ligt toch een mooie 11 uur tussen.

Maar het hangt er ook een beetje vanaf wat je allemaal gegeten hebt, als je je tot 2 uur hebt zitten volproppen met chips (zoals ik altijd doe bij lange films) dan lijkt het mij normaal dat je geen honger hebt.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Berichten: 2.504

Re: geen honger tussen 2 en 7

Honger hebben is individueel bepaald... er zijn zelfs mensen met een afwijking die het voor hun hersenen onmogelijk maakt het signaal door te geven dat ze genoeg eten ophebben... die hebben constant honger, iedere seconde van hun leven...
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Berichten: 5

Re: geen honger tussen 2 en 7

Het kan zijn dat je teveel met de films bezig was om je hongergevoel op te merken.

Maar dat voor iedereen anders zijn, zoals Evil al zei: Honger hebben is individueel bepaald.

Reageer