Trap in je ballen

Moderator: ArcherBarry

Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Trap in je ballen

Kun je doodgaan van een trap in je ballen?
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Trap in je ballen

Het kan wel voelen alsof je dood gaat :wink: , er ook daadwerkelijk aan overleiden lijkt me nogal ver gezocht.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: Trap in je ballen

Dat hangt er vanaf met welke kracht en hoeveel keer. Maar het lijkt mij toch maar moeilijk, hoewel ik vrees voor het nageslacht als dit teveel gebeurd.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Re: Trap in je ballen

Nou, ik kwam op deze vraag, omdat er ook mensen zijn (of eigenlijk: waren) die zich letterlijk dood hebben gelachen. En of dat laatste nou door zware kramp in je buikspieren komt, of door overbelasting van het hart, laat ik maar even in het midden. Maar van een flinke trap in je ballen ga je ook onderuit. En misschien dat het zo veel pijn kan doen, dat je dat op de een of andere manier (net als bij jezelf doodlachen) ook niet overleeft...

Ander vraagje: waarom doet een trap in je ballen eigenlijk zoveel pijn? Als diezelfde trapkracht tegen je been komt, doet dat veel minder pijn...
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: Trap in je ballen

Bij het lachen kun je waarschijnlijk stikken, want als ik enorm aan het lachen ben, merk ik dat ik op den duur weinig tot geen adem meer krijg (wel vrij beangstigend)

Maar ik denk dat het daar zo een zeer doet zodat we er veel voorzichtiger mee zouden omspringen, want anders is er geen nageslacht meer.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 808

Re: Trap in je ballen

Ander vraagje: waarom doet een trap in je ballen eigenlijk zoveel pijn? Als diezelfde trapkracht tegen je been komt, doet dat veel minder pijn...
God heeft dat zo gewild.

Ok, nu serieus.

Het is zo geevolutioneerd.

Je hart is een vitaal orgaan, dit ligt beschermd achter een ribbenkast.

De hersenen zijn beschermd door een stevige schedel.

Alleen de voortplantigs cellen kunnen niet zo beschermd worden omdat ze iets kouder moeten zijn dan 37 graden voor het beste resultaat.

De enige manier om lager dan 37 graden te worden is door het buiten het lichaam te hangen (balzak), nadeel hiervan is dat het dan niet beschermd is.

Hoewel, niet beschermd?

De balzak is 1 van de best beschermde delen van de mens.

Puur en alleen door de pijn. Als je eenmaal weet hoeveel pijn het doet zul je ervoor zorgen dat je dit nooit meer meemaakt.

Bij penalties houden de voetballers daarom hun handen voor hun ballen ipv hun gezicht.

Dus de pijn is een beschermings mechanisme.

Berichten: 301

Re: Trap in je ballen

Bij penalties houden de voetballers daarom hun handen voor hun ballen ipv hun gezicht.
Bij vrije trappen denk ik dan?(aangezien er bij een penalty alleen een keeper op doel staat, naar mijn weten)

En 't is dan ook jammer voor de keepers dat ze hun handen nodig hebben om die ballen tegen te houden, de opmerking "ik moet m'n kinderen nu adopteren" weet ik nog wel nadat ik een bal in de ballen van een keeper had gepoeierd :)

OT:

is 't niet zo dat als je zo'n zaadbal kapot scheurt(dat was mogelijk volgens mij, ooit eens gehoord), dat zoiets toch wel zeer ernstig kan zijn?(en dan heb ik het niet over geen kindjes meer krijgen)
Plan? I don't need a plan, just a goal. The rest will follow on its own.

Clever waste of time: Level 31

Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Re: Trap in je ballen

Dalton schreef:
zpidermen schreef:
Ander vraagje: waarom doet een trap in je ballen eigenlijk zoveel pijn? Als diezelfde trapkracht tegen je been komt, doet dat veel minder pijn...
God heeft dat zo gewild.

Ok, nu serieus.

Het is zo geevolutioneerd.
Ok, nu echt serieus.
Je hart is een vitaal orgaan, dit ligt beschermd achter een ribbenkast.

De hersenen zijn beschermd door een stevige schedel.

Alleen de voortplantigs cellen kunnen niet zo beschermd worden omdat ze iets kouder moeten zijn dan 37 graden voor het beste resultaat.

De enige manier om lager dan 37 graden te worden is door het buiten het lichaam te hangen (balzak), nadeel hiervan is dat het dan niet beschermd is.
Beetje dom van evolutie om HET orgaan dat nodig is om de soort in stand te houden, dan zo'n kwetsbare positie te geven, vind je ook niet?
Hoewel, niet beschermd?

De balzak is 1 van de best beschermde delen van de mens.
Oja? Ik hoef anders niet zo heel veel moeite te doen om iemand een flinke trap in z'n ballen te geven, hoor...
Puur en alleen door de pijn. Als je eenmaal weet hoeveel pijn het doet zul je ervoor zorgen dat je dit nooit meer meemaakt.
Pijn is een bescherming? Oh? Lijkt me meer een gevolg van het falen van een bescherming wanneer een vervelende situatie zich voordoet. Dus jij beweert dat hoe meer pijn ik voel, hoe beter ik beschermd ben? Yeah, right...
Bij penalties houden de voetballers daarom hun handen voor hun ballen ipv hun gezicht.
Is dat om hun ballen te beschermen of is dat om te voorkomen dat je straks krom ligt van de pijn?
Dus de pijn is een beschermings mechanisme.
Yeah right, zo ken ik er nog een paar :) (no offense btw)
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Berichten: 597

Re: Trap in je ballen

zpidermen schreef:
Dalton schreef:
zpidermen schreef:
Ander vraagje: waarom doet een trap in je ballen eigenlijk zoveel pijn? Als diezelfde trapkracht tegen je been komt, doet dat veel minder pijn...
God heeft dat zo gewild.

Ok, nu serieus.

Het is zo geevolutioneerd.
Ok, nu echt serieus.
Je hart is een vitaal orgaan, dit ligt beschermd achter een ribbenkast.

De hersenen zijn beschermd door een stevige schedel.

Alleen de voortplantigs cellen kunnen niet zo beschermd worden omdat ze iets kouder moeten zijn dan 37 graden voor het beste resultaat.

De enige manier om lager dan 37 graden te worden is door het buiten het lichaam te hangen (balzak), nadeel hiervan is dat het dan niet beschermd is.
Beetje dom van evolutie om HET orgaan dat nodig is om de soort in stand te houden, dan zo'n kwetsbare positie te geven, vind je ook niet?
Hoewel, niet beschermd?

De balzak is 1 van de best beschermde delen van de mens.
Oja? Ik hoef anders niet zo heel veel moeite te doen om iemand een flinke trap in z'n ballen te geven, hoor...
Puur en alleen door de pijn. Als je eenmaal weet hoeveel pijn het doet zul je ervoor zorgen dat je dit nooit meer meemaakt.
Pijn is een bescherming? Oh? Lijkt me meer een gevolg van het falen van een bescherming wanneer een vervelende situatie zich voordoet. Dus jij beweert dat hoe meer pijn ik voel, hoe beter ik beschermd ben? Yeah, right...
Bij penalties houden de voetballers daarom hun handen voor hun ballen ipv hun gezicht.
Is dat om hun ballen te beschermen of is dat om te voorkomen dat je straks krom ligt van de pijn?
Dus de pijn is een beschermings mechanisme.
Yeah right, zo ken ik er nog een paar :) (no offense btw)
pijn is inderdaad een bescherming, om te voorkomen dat je je lichaam(sdelen) beschadigt

vb je verbrandt je hand -> je voelt pijn -> automatische reflex van terugtrekken van uw hand

=> indien je geen pijn zou voelen, zou je je hand kunnen laten opfikken zonder dat je het door hebt

zo zijn er nog zovele voorbeelden die ik niet ga opnoemen

de natuur heeft gewoonweg een pijnprikkel gecreëerd om onszelf te beschermen

Zpideremen schreef ook : Beetje dom van evolutie om HET orgaan dat nodig is om de soort in stand te houden, dan zo'n kwetsbare positie te geven, vind je ook niet?

-> de zaadcellen moeten nu eenmaal op een 'koele' plaats gestockeerd worden vermits de penis ook op die plaats aanwezig is, vind ik het logisch dat de evolutie de balzak niet aan je rug of de achterkant van je hoofd heeft geplaatst ...

je zou nogal lange zaadleiders nodig hebben, met alle complicaties van dien ...

en dan hou ik nog geen rekening met alle mechanismen die nodig zijn om een orgasme te maken ...

dus echt 'serieus' vind ik uw reactie niet ...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: Trap in je ballen

Beetje dom van evolutie om HET orgaan dat nodig is om de soort in stand te houden, dan zo'n kwetsbare positie te geven, vind je ook niet?
Moest het dom zijn van de evolutie, dan was de mens al lang uitgestorven...
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Berichten: 93

Re: Trap in je ballen

Volgens mij zijn je ballen juist relatief goed beschermd tussen je benen. Stel je voor dat ze op je schouder zouden zitten, of op je voeten...dat zijn veel makkelijker te bereiken plaatsen. Je kan je zaakje zoals het nu zit geod beschermen....
De laatste Christen stierf aan het kruis (Friedrich Nietzsche )

Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Re: Trap in je ballen

pijn is inderdaad een bescherming, om te voorkomen dat je je lichaam(sdelen) beschadigt
Waarom voel je dan ook pijn als je lichaamsdelen al beschadigd zijn? Beetje late reactie...
vb je verbrandt je hand -> je voelt pijn -> automatische reflex van terugtrekken van uw hand

=> indien je geen pijn zou voelen, zou je je hand kunnen laten opfikken zonder dat je het door hebt
Dan zou je beter die reflex kunnen beschouwen als bescherming, en niet pijn. Pijn is een signaal dat je lichaamsdeel bescherming nodig heeft.
zo zijn er nog zovele voorbeelden die ik niet ga opnoemen

de natuur heeft gewoonweg een pijnprikkel gecreëerd om onszelf te beschermen
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je andere voorbeelden.
Zpideremen schreef ook : Beetje dom van evolutie om HET orgaan dat nodig is om de soort in stand te houden, dan zo'n kwetsbare positie te geven, vind je ook niet?  

-> de zaadcellen moeten nu eenmaal op een 'koele' plaats gestockeerd worden vermits de penis ook op die plaats aanwezig is, vind ik het logisch dat de evolutie de balzak niet aan je rug of de achterkant van je hoofd heeft geplaatst ...  

je zou nogal lange zaadleiders nodig hebben, met alle complicaties van dien ...  

en dan hou ik nog geen rekening met alle mechanismen die nodig zijn om een orgasme te maken ...
Lange zaadleiders? Als de ballenzak echt op een andere plaats had gezeten, had je piemel ook rustig ergens anders kunnen zitten. Geen lange zaadleiders dus nodig. En de lokatie van de mechanismen om een orgasme te creeeren, had in dat geval ook rustig mee kunnen verhuizen.
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Gebruikersavatar
Berichten: 808

Re: Trap in je ballen

Zucht, waarom vragen als je het antwoord toch niet accepteerd?

Dit was de laatste keer dat ik een vraag beantwoord van Zpiderman.
Beetje dom van evolutie om HET orgaan dat nodig is om de soort in stand te houden, dan zo'n kwetsbare positie te geven, vind je ook niet?
Dit werd in de opvolgende quote beantwoord.
Oja? Ik hoef anders niet zo heel veel moeite te doen om iemand een flinke trap in z'n ballen te geven, hoor...
Succes, je zult zien dat het een stuk moeilijker is dan je denkt.

Een kogel of een mes is een stuk makkelijker.
Pijn is een bescherming? Oh? Lijkt me meer een gevolg van het falen van een bescherming wanneer een vervelende situatie zich voordoet. Dus jij beweert dat hoe meer pijn ik voel, hoe beter ik beschermd ben? Yeah, right...
Sta jij toe dat iemand je een schop in je ballen geeft voor de gein?

Het menselijk brein is in staat om te leren, om dingen te herinneren.

Om niet 2 keer dezelfde fout te maken.
Is dat om hun ballen te beschermen of is dat om te voorkomen dat je straks krom ligt van de pijn?
Zijn die twee niet direct met elkaar verbonden?

Spreek jij jezelf niet vreselijk tegen met deze vraag?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je andere voorbeelden.
Wat dacht je van een cactus, pissen tegen schrikkeldraad, kokende thee drinken, plat op je buik belanden vanaf de hoge duikplank, stoer van een te hoog dak springen, witlof eten, wespen aaien, een hete kachel aanraken, Je hand in een slangenkooi stoppen.

Hoeveel voorbeelden wil je hebben?
Dan zou je beter die reflex kunnen beschouwen als bescherming, en niet pijn. Pijn is een signaal dat je lichaamsdeel bescherming nodig heeft.
Ah, je begint het bijna te snappen

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Trap in je ballen

witlof eten


Ik snap waar je heen wil, maar 'witlof eten' als schrikreatie? Dit is op z'n minst ongelukkig gekozen.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 773

Re: Trap in je ballen

Dalton schreef:witlof eten


Ik snap waar je heen wil, maar 'witlof eten' als schrikreatie? Dit is op z'n minst ongelukkig gekozen.
ach, heb je mijn witlof nog nooit geprobeerd.. :) :)
To boldly go where I`ve never been before



Be nice to nerds, chances are you`ll end up working for one

Reageer