online zelftest (studiemotivatie)

Moderator: Rhiannon

Reageer

online zelftest (studiemotivatie)

In het kader van een onderzoekje heb ik een online studiemotivatietest gemaakt (testduur ong. 6 minuten). Kijk op www.vankampen.be voor meer informatie.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: online zelftest (studiemotivatie)

Ingevuld, alleen konden de resultaten niet voor onderzoek worden gebruikt. Heb namelijk een tentamen nooit meer dan een keer over hoeven te doen. :shock:
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Re: online zelftest (studiemotivatie)

In je hele studie niet vaker dan 1x een tentamen niet gehaald? Een hoge studiemotivatie waarschijnlijk :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: online zelftest (studiemotivatie)

test schreef:Uw score op de schaal consciëntieusheid is 41.

Vergeleken bij andere mensen die deze test hebben gedaan, is uw score op deze trek (41) relatief hoog.

Uw score op de schaal neuroticisme is 14.

Vergeleken bij andere mensen die deze test hebben genomen, is uw score op deze trek (14) relatief laag.
:shock:
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Re: online zelftest (studiemotivatie)

Dit zijn hypothese-ondersteunende testresultaten... :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 97

Re: online zelftest (studiemotivatie)

ik heb:

Uw score op de schaal consciëntieusheid is 26.

Dit is relatief laag.

en:Uw score op de schaal neuroticisme is 37.

Dit is relatief hoog.

hier wordt ik ook niet echt vrolijk van

groetjes roosje

Berichten: 32

Re: online zelftest (studiemotivatie)

Uw score op de schaal consciëntieusheid is 16.

Dit is relatief laag.

Uw score op de schaal neuroticisme is 33.

Dit is relatief hoog.


Ondanks bovenstaande heb ik ook nog nooit een toets meer dan tweemaal over moeten. Niet echt hypothese-ondersteunend lijkt me.

De eindconclusie zegt dat ik waarschijnlijk zeer wisselende studieresutaten heb gehad, wat weer zeer goed klopt.

Reageer