enquêtes

Moderator: Miels

Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

enqu

Een kleine maand geleden startte iemand een topic over pizza.

Het ging namelijk over deze enquête.

Deze enquête werd onmiddellijk gesloten omdat er geen vraag en antwoord is.

Vandaag is deze gestart en word braaf geantwoord door mensen.

Nu vraag ik mij af wat het verschil is tussen de twee enquêtes. Ik wil graag alle enquêtes invullen op dit forum, maar ik wil dan wel een beetje duidelijkheid over wat kan en wat niet...
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: enqu

Volgens mij (lees volgens de forumregels) moet je eerst toestemming vragen voor enquêtes. Ik ga er van uit dat dit gedaan is en vul daarom de enquêtes in.
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: enqu

Het pizza-topic werd destijds ook gesloten omdat het topic totaal niet aan de regels voldeed (in huiswerk zonder vakgebied, smiley in titel, etc.). En inderdaad, het is niet gesloten dus dan antwoord ik lekker.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 122

Re: enqu

Zou het kunnen zijn dat de pizza-enquete best wat scrollwerk is als je een indruk wilt krijgen hoelang de enquete is - en vervolgens afhakt? De tweede geeft dan ook - volgens enquete-regels - aan hoelang het (naar verwachting) zal duren om deze in te vullen.
Al zijn alle deskundigen het met elkaar eens, ze hoeven nog geen gelijk te hebben. [Russel]

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: enqu

Snap de kritieken goed en heb topicstarter er eerder vandaag al op aangesproken. Vanuit mezelf heb ik besloten hem te laten staan omdat mensen blijkbaar de moeite namen eraan mee te werken. Het was in ieder geval al een discussiepuntje onder de mods..

Hij/zij heeft in ieder geval toegezegd de resultaten t.z.t. met ons te delen :)
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: enqu

Ik heb de regels van het forum nog eens herlezen en ik ben nog steeds niets over enquêtes tegengekomen. Het kan zijn dat ik er over lees, maar ik betwijfel het...
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!

Berichten: 824

Re: enqu

Het is hetzelfde als dat mensen langs de deur gaan en je een vragenlijst geven. Je kunt het laten of gewoon invullen. Ik vind het altijd wel leuk, het is altijd goed om je stem te laten horen. Zolang het gewoon 'onschuldige' vragen zijn zie ik niet in waarom deze zouden moeten worden geweigerd. Ik bedoel; je hoeft ze niet in te vullen, die keuze is aan jouw. Daarbij komt dat je het zelf, denk ik, ook wel leuk zou vinden als er goed gereageerd werd op jouw enquête.
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Berichten: 590

Re: enqu

Tuurlijk is het je eigen keus, het zou gek zijn als dat niet zo was immers. Ik vind het alleen niet bij een wetenschapsforum passen om dergelijke enquetes toe te staan, anders zou het zijn als het duidelijk met wetenschap samenhangt en dat doet het duidelijk niet, het is een enquete die een scholier voor maatschappijleer moet doen.

Kortom, ik zie het als spam en ik vind dat het van het forum moet worden geweerd.

Berichten: 824

Re: enqu

Niet als deze persoon met een onderzoek bezig is. Hoe gek een onderzoek ook is, dan is het wetenschap. Het hoort hier misschien in het 'Politiek en Recht forum' thuis, maar spam vind ik het zeker niet.
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: enqu

Ik zou zoiets eerder in het huiswerk forum zetten.

Maar ik begrijp nog altijd niet waarom sommige mogen blijven staan en andere zonder pardon worden gesloten.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: enqu

Maar ik begrijp nog altijd niet waarom sommige mogen blijven staan en andere zonder pardon worden gesloten.
Toevallig ben ik net bezig om een "Enquetecode" op te stellen, om daar wat meer duidelijkheid over te geven. Binnenkort meer.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: enqu

Ok, leuk dat problemen hier altijd zo snel een behandeling krijgen.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: enqu

Zo, om de richtlijnen duidelijk te houden heb ik het antwoord in een nieuw topic geplaatst. Op dit draadje kan dus een -slotje-.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gesloten