[Elektronica]Ms Visio

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 51

[Elektronica]Ms Visio

Hey iedereen,

Ik moet voor mijn GIP een inplantingsschema maken van mijn huis.

Ik maak dit met het Programma Ms Visio, maar ik heb 1 probleem, ik vind nergens het symbool voor een stopcontact in dit programma, weet iemand waar ik dit kan vinden?

bedankt :)

Gebruikersavatar
Berichten: 337

Re: [Elektronica]Ms Visio

Ik heb alleen de engelse versie!

Ga naar files, shapes en zoek dan bij electrical engineering naar connectors en terminals.

Deze selecteren.

Nu is rechtsboven het schemateken voor een stopcontact lijntje met een half rondje.
"I can't stand burnt toast. I loathe bus terminals. Full of lost luggage and lost souls. Then there's unrequited love, and tyranny, and cruelty." (the 7th Doctor)

Berichten: 51

Re: [Elektronica]Ms Visio

Ah bedankt, ik zie dat ik daar nog meer symbolen kan kiezen dan enkel maar links in de lijst.

Het stopcontacten symbool zie ik niet meteen, maar daar zal ik zeker in zoeken

BEDANKT 8)

Berichten: 51

Re: [Elektronica]Ms Visio

ik heb nog een vraag. Ik moet nu een eendraadschema tekenen.

Met welk onderdeel in ms visio doe ik dit het beste?(waar alle symbolen enzo staan)

bedankt!!!

Berichten: 51

Re: [Elektronica]Ms Visio

Heeft er iemand een goed voorbeeld voor mij van een eendraadschema in ms visio? want de voorbeelden dat ik op het internet vind zijn niet duidelijk.

Bedankt :)

Berichten: 51

Re: [Elektronica]Ms Visio

Aub kan iemand mij helpen :-(

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: [Elektronica]Ms Visio

Jeanke_1, stop met bumpen, mensen zijn hier niet geneigd je sneller te helpen als je blijft zeuren. (no offence, het staat in de regels). Kennelijk is er nu niemand online die een idee daarvoor heeft. Ik weet het zelf ook niet.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Berichten: 51

Re: [Elektronica]Ms Visio

ok sorry

Toch bedankt :)

Reageer