Hoe post ik een nieuw onderwerp?

Reageer
Berichten: 10

Hoe post ik een nieuw onderwerp?

kan iemand mij vertellen hoe je post.


groetjes wouter


edit mod (Lala): afgesplitst uit een ander onderwerp, dat jullie niet denken dat Wouter vraagt hoe een onderwerp te posten in een nieuw onderwerp. Dit is mijn werk :)

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Hoe post ik een nieuw onderwerp?

WouterL schreef:kan iemand mij vertellen hoe je post.


groetjes wouter

:) Briljante vraag ROFLMAO :?:


Dat heb je dus net gedaan, evenals dit ook een post is. 8)
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Berichten: 210

Re: Hoe post ik een nieuw onderwerp?

Tadaa!! En nog een zinvolle post...
"Mathematics may be defined as the subject in which we never know what we are talking about, nor whether what we are saying is true." - Bertrand Russell

Berichten: 10

Re: Hoe post ik een nieuw onderwerp?

ik bedoel dus wel een nieuw onderwerp.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Hoe post ik een nieuw onderwerp?

Jij post waarschijnlijk via Quick reply. Onder elk onderwerp zie je 2 knoppen aan je linkerkant van je beeld. Afbeelding en Afbeelding Klik op de laatste als je een antwoord wil plaatsen in een bestaand onderwerp.


Als je in een forumindex kijkt, bijvoorbeeld die van scheikunde, zie je bovenaan de lijst met onderwerpen, ook de eerste knop. Klik erop en je kunt aan nieuw onderwerp openen. Zorg voor een dekkende omschrijving in de topictitel a.u.b.


Ik splits dit even af naar een nieuw onderwerp met je vraag, wouter. Als je tegen meer problemen aanloopt, er is een FAQ (frequently asked questions) over BBcode (dat is een code waarmee je je post op verschillende manieren kunt lay-outen) Die vind je hier en hier.


Welkom en veel plezier op het forum!
Appareo decet nihil munditia?

Reageer