Bloedrode maan?

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer

Bloedrode maan?

Help!!

Wij moeten een werkstuk maken over de bloedrode maan! maar we weten er alledrie helemaal niks vanaf.. en we hopen dat jullie ons kunnen helpen met veel informatie om een einen website te kunnen opvullen... Help plz.. ik denk dat jullie er heel wat meer vanaf weten..

groetjes

Mereltje

PS. Het moet een site worden voor en door 4 havo'ers gemaakt he!

Berichten: 32

Re: Bloedrode maan?

Bloedrode maan? Zouden jullie wat precieser willen zijn, want ik kan me hier niets bij bedenken. (Ben zelf slechts een beginner dus het kan ook mijn gebrek aan kennis zijn)

Dit hoort overduidelijk in de huiswerkforum.

Berichten: 510

Re: Bloedrode maan?

Ik neem aan dat je met de "bloedrode maan", een maansverduistering bedoeldt? Typ deze woorden eens in op google :wink: En als je ergens niet uit komt dan kan je altijd hulp vragen.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Bloedrode maan?

Ik heb je titel aangepast, want "HELP!!!!" vind ik nogal onduidelijk.

En inderdaad: een bloedrode maan zie je tijdens een maansverduistering. Dat is dus als de aarde tussen de zon en de maan in staat. Zoek maar eens met Google ofzo. Specifieke vragen kan je natuurlijk altijd hier stellen...
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: Bloedrode maan?

Je hebt niet alleen een bloedrode maan bij een maansverduistering,maar ook af en toe als de maan opkomt. Dit laatste is dacht ik vooral in de zomer.

Dus best eerst even uitzoeken welke piste je gaat nemen.

Heb dit trouwens in 1 keer verplaatst naar huiswerkforum + de titel aangepast.
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Reageer