Bart!

Gesloten
Berichten: 9

Bart!

Hoe inspireer je iemand:
discussieLeJder schreef:Het is hier geen weblog  

-slotje-

_________________

If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants. -- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: Bart!

Kun je hier wat meer uitleg bij voegen?

Ik heb totaal geen idee wat je bedoeld en wat jou titel met je topic te maken heeft...

Of is het gewoon de bedoeling om ook zo een slotje te krijgen op dit topic?
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Bart!

Het is misschien handig om aan te geven over welk topic je het hebt. Met een beetje handig zoekwerk ben ik er zelf al achter gekomen. Het betreft dit topic.

Nu heb je een aantal belangrijke fouten gemaakt. Ten eerste is het de bedoeling dat je een theorie ponneert op grond van experimentele resultaten. Deze heb ik in jou topic niet waargenomen. Losstaand hiervan vraag ik me af wat het nut is om een bijdrage aan een ander topic ook in dit desbetreffende topic te vermelden. Dit is een vorm van crossposten en is dus ook niet toegestaan.

En als laatste wil ik de reactie van Bart uitleggen. Je begint een topic wat eigenlijk nergens over gaat. Vervolgens plaats je hier (at random) andere berichten bij welke kant noch wal raken. Zo lijkt het inderdaad of je een eigen weblog wilt beginnen. Dit is niet de bedoeling van wetenschapsforum (anders heten we wel weteschapslog of iets in die richting).

Als aller laatste wil ik dan ook nog vermelden dat het niet bepaald netjes is om een uitroepteken in je topic titel te vermelden, zoals je in dit topic hebt gedaan.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: Bart!

Je zet zomaar wat onsamenhangende (eigen) berichten bij elkaar en verwacht inhoudelijke discussie? We zien liever dat je een onderbouwede stelling neerzet, met een duidelijk punt van discussie. Wat je wil bereiken met refereren naar bijvoorbeeld
Gewoon leven met de volgende wijsheid:  

"Waarheid Delen" creëert respect, vertrouwen en liefde  

en

Vrijheid, mits respect voor andermans mening, lijf en goed!
is me werkelijk een raadsel. Dat heeft simpelweg geen plek op dit forum.

Als je om je heen kijkt, zal je wellicht opvallen dat je op dit forum de enige bent die deze stijl heeft gekozen. Dat is niet voor niets: we noemen onszelf een wetenschapsforum en verwachten dus een zekere invalshoek.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Berichten: 9

Re: Bart!

Sorry Bart,

dat ik niet gelijk ben aan jouw ...
Kromme Geit schreef:
Alexander Hartmans schreef:Stel je bent slim, je bent een genie of je bent hoogbegaafd creatief kan dit in je nadeel zijn naar anderen toe, ik bedoel als mensen je niet begrijpen, omdat je een afwijkende mening en visie heb die tegen alle heersende meningen ingaan.

Hoe kan je als creatieve geest jezelf verweren om niet tegen een muur gedrukt te worden van kortzichtigheid van anderen?

Is het een doodszone om anders dan andere te zijn?
In de huidige wereld van het gelijkheidsdenken is het inderdaad een doodszonde!

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Bart!

Goed, GuusjA heeft even kunnen melden dat 'ie een probleem had. De moderatoren hebben gereageerd, en vervolgens zie ik geen inhoudelijk-relevante discussie meer. -slotje- dus.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gesloten