Verplaatsing van Topic over ITER

Reageer
Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 4.168

Verplaatsing van Topic over ITER

Moderator,

Het topic: ITER komt er, is onlangs verplaats van Wetenschapsnieuws naar Alledaagse wetenschap, in plaats van naar Moderne Natuurkunde wat mij logischer lijkt. Bovendien staat daar ook het topic: [Elektriciteit] Kernfusie levert over 15 jaar stroom, en ook: kernfusie door middel van kruisende synchrotrons?.

Over verplaatsen in het algemeen: ik vind het nog steeds verwarrend dat wanneer een topic verplaatst wordt, op de oorspronkelijke plaats de antwoordenteller en laatste bericht bevroren worden op het moment van verplaatsen. Daardoor denk ik soms dat er geen nieuwe berichten zijn terwijl dat op de nieuwe locatie wel zo is.
Hydrogen economy is a Hype.

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 4.168

Re: Verplaatsing van Topic over ITER

Moderator,

Hebben jullie vandaag iets veranderd met betrekking tot verplaatsen? Ik zie nu alleen nog het woord Verplaatst op de oude locatie en niet meer op de nieuwe. En de vierkante haken zijn ook verdwenen. Dit is inderdaad een stuk duidelijker. Als nu de velden 'Antwoorden', 'Bekeken' en 'Laatste Bericht' op de oude locatie blank zouden kunnen worden is het helemaal perfect.

Kan het ITER topic naar Moderne Natuurkunde verplaatst worden, of is het onmogelijk een bericht twee keer te verplaatsen?
Hydrogen economy is a Hype.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Verplaatsing van Topic over ITER

Als nu de velden 'Antwoorden', 'Bekeken' en 'Laatste Bericht' op de oude locatie blank zouden kunnen worden is het helemaal perfect.


Dat laat de forumsoftware niet toe, dus daar kan men niks aan veranderen.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Verplaatsing van Topic over ITER

Ik heb geen idee wie van de moderators het topic verplaatst heeft, maar persoonlijk denk ik dat deze het toch het beste in alledaagse wetenschap staat. De discussie heeft toch meer weg van de toekomst van ITER en kernfusie dan een fysische discussie over hoe kernfusie exact werkt..
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Reageer