Meedoen aan IQ-test op TV?

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Meedoen aan IQ-test op TV?

Ik kreeg pas het volgende bericht. Dus als het je leuk lijkt om mee te doen, leef je uit! (en stel ons niet teleur [rr] )
In navolging van het grote succes van de Nationale IQ Testen van de afgelopen jaren produceert Eyeworks op 17 januari 2007 het televisieprogramma ‘De Nationale IQ Test 2007’  

Net als vorig jaar zijn wij nu ook weer op zoek naar publieksgroepen die live de IQ test maken in de studio.  

Dit jaar willen wij graag Wetenschappers uitnodigen.  

De test wordt live uitgezonden op woensdagavond 17 januari. De opnames vinden plaats in Hilversum en zijn van 20.30 uur tot 22.30 uur.

 

Heeft u interesse, dan kunt u zich opgeven door een mail te sturen naar testjezelf@eyeworks.tv! Vermeld daarbij uw naam en telefoonnummer en/ of mailadres. Dan nemen wij contact met u op
Laat ook even hier weten of je je hebt aangemeld; altijd leuk om te weten!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 824

Re: Meedoen aan IQ-test op TV?

Lijkt me tof, maar ik denk niet dat ik met m'n 15 jaar als wetenschapper wordt beschouwd... :)

Maja, ik dènk wel als een wetenschapper!

Damn, lijkt me best tof om gewoon samen met blondines, vuilnismannen en BN'ers zo'n quiz te doen.
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: Meedoen aan IQ-test op TV?

Damn, lijkt me best tof om gewoon samen met blondines, vuilnismannen en BN'ers zo'n quiz te doen.


:)
Be careful whose advice you buy, but be patient with those who supply it.

Berichten: 481

Re: Meedoen aan IQ-test op TV?

De afgeleide van zijn leeftijd is niet zo moeilijk te bereken :)
Procrastination is like masturbation; it's all fun and games till you realize you just **** urself..

Correct me if I'm wrong.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Meedoen aan IQ-test op TV?

Even moeilijk als de jouwe :)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Meedoen aan IQ-test op TV?

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld. Ik geef mezelf een hele kleine kans dat ik wordt "aangenomen", maar je weet het nooit.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Berichten: 93

Re: Meedoen aan IQ-test op TV?

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld. Ik geef mezelf een hele kleine kans dat ik wordt "aangenomen", maar je weet het nooit.


Dus jij was die sexy blondine met dat rode jurkje..... :wink:
De laatste Christen stierf aan het kruis (Friedrich Nietzsche )

Gebruikersavatar
Berichten: 310

Re: Meedoen aan IQ-test op TV?

Veertje schreef:Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld. Ik geef mezelf een hele kleine kans dat ik wordt "aangenomen", maar je weet het nooit.


Dus jij was die sexy blondine met dat rode jurkje..... :wink:
nee, de blauwe... Misschien ook even opmerken dat de wedstrijd voorbij is?

Reageer