Berichten verdwenen

Reageer
Berichten: 12.262

Berichten verdwenen

Ik zie dat er recentelijk van server gewisseld is... helaas zijn daarbij een paar van mn posts verdwenen.

Komen die nog ergens boven water?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Berichten verdwenen

Hmm, vreemd. Het overzetten naar een andere server is volledig door onze provider gedaan. Als het goed is, is daarbij eerst de site dicht gezet, toen is een backup gemaakt, die is op een andere server terug gezet, routing is aangepast en site weer geopend.

Weet je nog rond welk tijdstip je hebt gepost?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 12.262

Re: Berichten verdwenen

Gisteravond laat, zal ergens rond middernacht geweest zijn denk ik.

Berichten stonden toen wel gewoon onderaan de topics, maar zijn nu verdwenen... naja, het waren er maar 2 of 3 denk ik.
Victory through technology

Gebruikersavatar
Berichten: 135

Re: Berichten verdwenen

Misschien dat die net voor het forum dichtgegooid is geplaatst zijn en dat de backup iets te vroeg is begonnen en ze niet meer meegenomen heeft?
Wet van Hofstadter: het duurt altijd langer dan je denkt, ook al houd je rekening met de Wet van Hofstadter.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Berichten verdwenen

Zoiets zal het zijn. Ik vrees dat die berichten in ieder geval niet meer te achterhalen zijn. Excuses...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.269

Re: Berichten verdwenen

Er zijn er meer kwijt. Phys en ik waren ook nog erg laat bezig, en wij zijn beiden ook wat kwijt. Mijn laatste "overlevende" bericht van vannacht is van 0.27. Ik heb overigens tot ergens 01.15 ongeveer niets van een sluiting gemerkt. :) En toen heb ik afgesloten.

Maar eerlijk is eerlijk, we waren gewaarschuwd.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Berichten verdwenen

Klopt, ik merkte er laatst weer één op. Het forum werkte slechts een paar minuten niet, rond half 2 ofzo. Ik heb mijn laatste bericht rond 2 uur geplaatst denk ik.

Ach, ik weet nog wel wat ik gepost heb dus ik vind het geen ramp :)
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Berichten verdwenen

het forum is er in ieder geval een stuk sneller van geworden, dus ik denk wel dat 't dat waard was. Nu LaTeX weer helemaal aan de praat krijgen :)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 12.262

Re: Berichten verdwenen

Klopt inderdaad, voorheen bleef het soms wel een minuut laden als je een bericht postte... sinds de verhuizing lijkt het gladjes te lopen - eind goed, al goed :)
Victory through technology

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Berichten verdwenen

eind goed, al goed :)
Als LaTeX het doet wel :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Berichten verdwenen

Benm schreef:eind goed, al goed :)
Als LaTeX het doet wel :wink:


Én het avatar probleem opgelost is :?:
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Berichten verdwenen

Dat is minder belangrijk :)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Berichten verdwenen

Dat is minder belangrijk   :)
Het is dat alleen ik geen nieuwe avatar kan, maar Cycloon kon het ook al niet, en dus jij waarschijnlijk ook niet :wink:
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Berichten verdwenen

Yeah, I know (ik heb het topic van je gelezen), alleen LaTeX wordt hier ontzettend veel gebruikt. Veel vragen zijn nu of onduidelijk, of onmogelijk te stellen.

Een avatar veranderen is niet zó nodig...

Maar we willen natuurlijk wel dat het werkt :wink:

(ik bedoel alleen dat LaTeX repareren een hogere prioriteit heeft)
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Berichten verdwenen

Dat klopt :wink: Eerst LaTeX en dan de avatars :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Reageer