Avatar extensie

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Avatar extensie

Ik wilde een nieuwe avatar onder m'n naam zetten en had er nu eentje gevonden met de volgende gegevens:


Afbeelding


Het formaat en de grootte (kB) is prima.

Echter, wanneer ik probeer om de avatar te uploaden, krijg ik dit:
De avatar moet een .jpg, .gif of .png zijn

En dat terwijl het wel een .gif bestand is...


Wie o wie weet meer, of beter nog, wie o wie weet een oplossing?
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Avatar extensie

GIF kent vele formaten en misschien wordt het formaat van dit plaatje niet herkent. Open het eens in bijvoorbeeld paint en doe dan "opslaan als" en kies een formaat. Misschien dat het dan wel werkt.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Avatar extensie

Nop :?:

Heb de extensies .png .gif en .jpg geprobeerd, maar niks werkt :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Avatar extensie

Vreemd, ik merk het ook, zelfs als ik mijn eigen avatar opnieuw kies. Dat is een .jpg, maar hij geeft dezelfde melding.


En als je een URL invult van een plaatje dat ergens anders gehost staat, krijg je een paar enge errors en "Could not write avatar file to local storage. Please contact the board administrator with this message".


Misschien iets mis met de schrijfrechten van de avatar dir sinds de overgang naar een andere server afgelopen donderdag?
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Avatar extensie

En als je een URL invult van een plaatje dat ergens anders gehost staat, krijg je een paar enge errors en "Could not write avatar file to local storage. Please contact the board administrator with this message".
Inderdaard. Ik had geprobeerd om via www.imageshack.us te uploaden en dan die url ingeven bij profiel. Dan krijg je precies diezelfde foutmelding
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Reageer