Verwijderen moordplannen

Gesloten
Berichten: 175

Verwijderen moordplannen

Voor de derde keer de onzin over het vermoorden van een aantal mensen of het vernietigen van de mensheid verwijderd. Gelieve het forum niet meer met dit soort onzin te vervuilen.
Wat is daar onzin aan? Heb je de onderbouwing wellicht gelezen? Tevens is dit alles in figuurlijke zin om er wellicht over te kunnen discusieren. Het is niet zo dat ik nu werkelijk van plan de wereld te vernietigen als ik dat kon.

Ik heb sterk het idee dat je maar alles verwijdert wat verwijst naar dood, moord of vernietiging. Mag daar niet over gesproken worden? Er hoeft niet zo in panniek te worden gereageert als er eens iets over word gezegt.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Verwijderen moordplannen

Ik heb de onderbouwing gelezen ja. Dit is echter geen forum waar je zomaar even tussendoor je gal mag spuwen. Daarnaast is het plaatsen van illegale uitingen en beledigingen verboden. Zie de regels. Zie ook het kopje vrijheid van meningsuiting.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 175

Re: Verwijderen moordplannen

Ik heb de onderbouwing gelezen ja. Dit is echter geen forum waar je zomaar even tussendoor je gal mag spuwen. Daarnaast is het plaatsen van illegale uitingen en beledigingen verboden. Zie de regels. Zie ook het kopje vrijheid van meningsuiting.


Je hebt mijn opmerkingen verwijdert, en daarin spuw ik geen gal, anders heb je het niet begrepen. Er was nog een ander die had het over het onthoofden van individuele personen. Ik niet. Daarbij doe ik volgens de wet niks fout en paste het in het betreffende topic. Ik heb daarbij niemand beledigt. En iemand bedreigt want iedereen weet wat de vorm en omgeving van mijn tekst betekent voor de boodschap in het bericht, de zogenaamde context.


Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: Verwijderen moordplannen

Ga je alsjeblieft druk maken over zaken die wél belangrijk zijn.

Als je graag wilt roepen over vermoorden van mensen, strooien met kernbommen en wat al niet, ga je maar op een kistje in een park in Londen staan. Als je inhoudelijk wat te melden hebt, schrijf dát dan hier op.

Ik heb het over bijvoorbeeld deze posts:
Ik zou een paar mensen laten onthoofden
Ik zou een aantal zeer grote kernbommen laten bouwen en deze over de wereld heen gooien, om zo al het ongeluk en al het mogelijk toekomstige ongeluk doormiddel van voortplanting uit te roeien en te voorkomen.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Berichten: 175

Re: Verwijderen moordplannen

Mrtn schreef:Ga je alsjeblieft druk maken over zaken die wél belangrijk zijn.

Als je graag wilt roepen over vermoorden van mensen, strooien met kernbommen en wat al niet, ga je maar op een kistje in een park in Londen staan. Als je inhoudelijk wat te melden hebt, schrijf dát dan hier op.

Ik heb het over bijvoorbeeld deze posts:
Ik zou een paar mensen laten onthoofden
Ik zou een aantal zeer grote kernbommen laten bouwen en deze over de wereld heen gooien, om zo al het ongeluk en al het mogelijk toekomstige ongeluk doormiddel van voortplanting uit te roeien en te voorkomen.


In een topic waar de vraag was, wat zou je doen als je al het geld op de wereld hebt? Dan kan een opmerking als de mijne niet?


Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Verwijderen moordplannen

Mochten jullie het echt niet snappen: de topics waar John Nash naar verwijst zijn topics waar inderdaad het doden van mensen onderwerp van gesprek is. Het zijn echter ethische vraagstukken. Dat is totaal iets anders dan lukraak roepen "ik zou een paar mensen laten onthoofden" of "Ik zou een aantal zeer grote kernbommen laten bouwen en deze over de wereld heen gooien".

Nu zullen jullie misschien willen zeggen dat in het café niet per se wetenschappelijke problemen aangesneden hoeven te worden, maar er gelden wel gedragsregels. Net als in een echt café mag je niet zomaar alles roepen. Als de uitbater vind dat je opmerkingen niet gepast zijn maant hij je ook tot aanpassing van je gedrag. Doe je dit niet, dan wordt je het café uitgezet.

Ofwel: pas je aan, of reageer anders gewoon maar niet.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 175

Re: Verwijderen moordplannen

Ger schreef:Mochten jullie het echt niet snappen: de topics waar John Nash naar verwijst zijn topics waar inderdaad het doden van mensen onderwerp van gesprek is. Het zijn echter ethische vraagstukken. Dat is totaal iets anders dan lukraak roepen "ik zou een paar mensen laten onthoofden" of "Ik zou een aantal zeer grote kernbommen laten bouwen en deze over de wereld heen gooien".

Nu zullen jullie misschien willen zeggen dat in het café niet per se wetenschappelijke problemen aangesneden hoeven te worden, maar er gelden wel gedragsregels. Net als in een echt café mag je niet zomaar alles roepen. Als de uitbater vind dat je opmerkingen niet gepast zijn maant hij je ook tot aanpassing van je gedrag. Doe je dit niet, dan wordt je het café uitgezet.  

Ofwel: pas je aan, of reageer anders gewoon maar niet.
Ik heb toch wel duidelijk mijn argumentatie gegeven en dit gaat inderdaad over een ethische kwestie. Of je mensen uit hun lijden mag verlossen door ze te doden. Maar ik zal dit niet meer doen in het cafe maar op een filosofie forum.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: Verwijderen moordplannen

Of je mensen uit hun lijden mag verlossen door ze te doden.
Dat gaat natuurlijk nergens over. Bijvoorbeeld mijn eigen leven bestaat niet uit een dagelijks patroon van lijden.

We hebben voldoende argumentatie gegeven en ben deze discussie nu wel zat.

-slotje-
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Gesloten