'God eindelijk gefilmd!'

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 536

'God eindelijk gefilmd!'

Dus zo deed hij het dus:

http://noorderlicht.vpro.nl/dossiers/40326...fdstuk/4106241/

Genesis Revisited

Berichten: 4.546

Re: 'God eindelijk gefilmd!'

Wat heeft dat in vredesnaam met God te maken? Ik zie alleen een interessant artikel over robotica.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 135

Re: 'God eindelijk gefilmd!'

Ja iets van toelichting zou fijn zijn...

Leuk artikel trouwens.
Wet van Hofstadter: het duurt altijd langer dan je denkt, ook al houd je rekening met de Wet van Hofstadter.

Berichten: 536

Re: 'God eindelijk gefilmd!'

Hebben jullie de video gezien? Ik zie daar een soort van Genesis, wat jullie.

Berichten: 4.546

Re: 'God eindelijk gefilmd!'

Kan me weinig schelen wat ik zie, ik wil weten wat er bedoeld wordt :) Misschien kun je ook kort de inhoud samenvatten van die video? Dan nog zie ik niet hoe jij er een soort van Genesis in kan zien, dit soort minimalistische robotica is niet nieuw. Er is al een vrij oud (in vergelijking met de snelheid van de ontwikkeling) programma over op Discovery, volgens mij in de serie Extreme Machine's over dit soort robotica.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 314

Re: 'God eindelijk gefilmd!'

Ik wil ook graag iets meer uitleg of een korte samenvatting van de inhoud. Die video werkt namelijk niet bij mij.

Gebruikersavatar
Berichten: 135

Re: 'God eindelijk gefilmd!'

De ontwikkelingen op het gebied van robotica zijn indrukwekkend te noemen, maar een schepping zou ik het niet willen noemen. Echt intelligentie zoals wij die hebben bestaat nog niet in kunstmatige vorm.
Wet van Hofstadter: het duurt altijd langer dan je denkt, ook al houd je rekening met de Wet van Hofstadter.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.972

Re: 'God eindelijk gefilmd!'

Klopt het dat hij 'levende' neuronen gebruikt voor zn robots?

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: 'God eindelijk gefilmd!'

Dit is geen (voldoende) wetenschappelijke discussie. Daarom verplaatst naar het WSF Café.

Reageer