Beeldscherm gedraaid

Moderator: Rhiannon

Reageer

Beeldscherm gedraaid

ik heb op een of andere manier opeen knopje op mijn toetsenboord gedrukt en nu is mijn beeldscherm gedraait...... hoe krijg ik 'm terug gedraait :shock:

Re: Beeldscherm gedraaid

Je hebt (bijvoorbeeld) gedaan: Ctrl-Alt-Down (pijltje naar beneden). Herstellen is simpel: Ctrl-Alt-Up (pijlte naar boven).

Met groet, Ernest de Vroome

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Beeldscherm gedraaid

Verplaatst naar algemene discussie. Dit hoort namelijk niet in het wiskundeforum thuis.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: Beeldscherm gedraaid

Ik heb ook iets voor met mijn beeldscherm: bovenaan krijg ik zwarte lijntjes. (waar dus geen beeld meer op gevormd wordt). Als ik de frequentie hoger zet wordt het erger, bij lage frequentie wordt het minder erg. Het is wel al redelijk oud. Is het gewoon versleten of is er een andere oorzaak?
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Gebruikersavatar
Berichten: 385

Re: Beeldscherm gedraaid

mss eens vragen op fora die daar voor zijn gemaakt??

@ blinq: en mss iets meer informatie geven, ik kan namelijk ook mijn beeldscherm draaien, en dan moet ik het gewoon terug draaien.

Reageer