Velletjes, onderaan mijn nagel

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 510

Velletjes, onderaan mijn nagel

Ik heb de laatste tijd vast van kleine velletjes, onderaan mijn nagel. Hoe kan dit? En wat kan je hier tegen doen?

Gebruikersavatar
Berichten: 34

Re: Velletjes, onderaan mijn nagel

Ik heb de laatste tijd vast van kleine velletjes, onderaan mijn nagel. Hoe kan dit? En wat kan je hier tegen doen?
Misschien handiger voor het geneeskunde-forum?

Maar het kan zijn dat je gewoon een droge huid hebt, zeker met dit weer. Probeer eens nivea-handcrème ofzo? :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 997

Re: Velletjes, onderaan mijn nagel

ga maar eens langs de dokter wie weet heb je geen schimmel

Gebruikersavatar
Berichten: 505

Re: Velletjes, onderaan mijn nagel

Heb je de laatste tijd met je handen in zand of aarde gegraven?

Want dan splijten de nagels ook wel is en krijg je dus dunne velletjes.

Maar er kan ook een andere reden zijn.

Bean :shock:
I never wanted to change the world, but the world changed me...

Re: Velletjes, onderaan mijn nagel

Dat is gewoon genetisch bepaald die velletjes langs of onder de nagels. Ik heb dat zelf ook gewoon en de mate waarin het voorkomt hangt af van het weertype of dat je bijvoorbeeld hard gewerkt hebt etc. etc. Als het goed is verdwijnen ze na een tijdje weer en voor je het weet kun je ze ook weer hebben, althans bij mij is dat zo. Je handen goed verzorgen met nivea ofzo wil nog wel eens helpen door de vettigheid van de substantie.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.259

Re: Velletjes, onderaan mijn nagel

Wat doet dit bericht in het wetenschapsforum?

Is er geen moderator die een selectie maakt van nieuwe berichten die gepost worden?

Berichten: 510

Re: Velletjes, onderaan mijn nagel

Voordat je zulk commentaar levert, kijk eerst eens wat de bedoeling is van het Biologie onderwerp?

Biologieforum

Biologie forum met onderwerpen zoals: Mens, Plant, Microbiologie, Dierkunde , Milieu, Geneeskunde, Ziekten, Medicijnen, Biomechanica, Enz.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Velletjes, onderaan mijn nagel

The Don schreef:Wat doet dit bericht in het wetenschapsforum?

Is er geen moderator die een selectie maakt van nieuwe berichten die gepost worden?
Ik weet ook niet wat jouw bericht in het wetenschapsforum doet: het heeft in ieder geval weinig te maken met dit onderwerp...

En ja: er zijn een aantal moderatoren.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 106

Re: Velletjes, onderaan mijn nagel

als je die velletjes bedoelt die vlak bij het begin van je nagels zitten, dan moet je je nagelstriemen wat meer terug duwen.

Reageer