Titratie experimenten

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 42

Titratie experimenten

Hallo, ik ben op zoek naar een plaats waar er geoefend en uitleg kan gegeven worden voor een titratie experiment. Het gaat over een havo scheikunde experiment. Weet iemand een plaats in (het liefst) Amsterdam of in de omgeving waar dit kan?

Groeten

Berichten: 187

Re: Titratie experimenten

titraties kun je ook uitvoeren met een injectiespuit, soda, keukenazijn en wat bietensap. kortom, lekker thuis blijven :wink:

Berichten: 42

Re: Titratie experimenten

titraties kun je ook uitvoeren met een injectiespuit, soda, keukenazijn en wat bietensap. kortom, lekker thuis blijven :wink:
Bedank voor je reactie, maar ik denk niet dat het thuis kan, en ik weet ook niet precies hoe ik het moet doen, ik heb van iemand hulp nodig, die me kan laten zien hoe je moet pipetteren, en al die dingen moet schoonmaken enz. Als iemand een plaats weet, laat het me aub weten.

groeten

Berichten: 1

Re: Titratie experimenten

omergun schreef:Hallo, ik ben op zoek naar een plaats waar er geoefend en uitleg kan gegeven worden voor een titratie experiment. Het gaat over een havo scheikunde experiment. Weet iemand een plaats in (het liefst) Amsterdam of in de omgeving waar dit kan?

Groeten
Hallo Omergun,

Misschien kan ik je helpen als je een titratie experiment wilt uitvoeren.

Ik werk op een school in Amsterdam en ben daar SK TOA.

Mail mij met je vraag.

groet frans

Reageer