Reduce fat fast!

Moderator: ArcherBarry

Berichten: 209

Reduce fat fast!

Op tv komt regelmatig deze reclame voorbij.

Wanneer deze capsule wordt ingenomen voor het eten zullen de 'kilo's eraf vliegen' zonder etra inspanning en je kunt blijven eten wat je wilt!

Zelf ben ik erg wantrouwend en heb er dan ook geen vertrouwen in.

Ze zetten hun uitspraken kracht bij door er vier studies bij te halen die het positieve effect 'bevestigen'. http://www.premiersolutions.com/clinical.htm

Nu ben ik op zoek naar argumenten die deze studies kunnen weerleggen(verkeerde opzet, te weinig informatie oid).

Of zijn de studies het overtuigende bewijs dat het werkt?

De werkzame bestanddelen zouden zijn java thee en groene thee.

Hoe deze de vetverbranding zouden kunnen verhogen is mij echter onbekend.

De reclame adviseert er natuurlijk ook weer een leuk dieet bij (terwijl je hetzelfde mag blijven eten??) waardoor je natuurlijk inderdaad wel vetmassa en gewicht kunt verliezen.

Wat is jullie mening over dit product en wat zijn de argumenten daarachter?

Bedankt!

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Reduce fat fast!

zoals ik al eerder in een ander topic heb gezegd is alles van tell-sell, loco-toco etc. pure oplichterij. zeker deze dingen zou ik niet geloven. als je wil afvallen, drink dan gewoon veel water en niet snoepen doet wonderen. Daarbij kan een beetje beweging nooit kwaad.

oftoppic:

de ergste tell-sell troep vind ik toch wel de bio-stabiel (Tineke de Nooi :shock: )

Ik meen dat het een puur placebo effect heeft. als het echt werkt voor die mensen, dan is dat heel mooi. Maar ze zouden eens een testje moeten doen naar het eventuele placebo effect. lijkt me wel interessant.

ontoppic:

ze zeggen ook dat je die pillen met 2 glazen water vlak voor het eten in moet nemen, ja nog al logisch dat je dan niet meer zo'n honger hebt waardoor je minder eet en waardoor je dus afvalt.
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 209

Re: Reduce fat fast!

Dat een reclame op tell sell etc. te zien is, is geen argument dat het niet zou werken.

Laten we duidelijk zijn, ik ben niet overtuigd door deze reclame!!

Echter om de werking te bewijzen gebruiken ze de vier studies.

Om dan het tegenargument te gebruiken dat het door de glazen water voor de maaltijd komt vind ik persoonlijk niet afdoende.

Wat niet wil zeggen dat je daarmee ongelijk hebt.

Er is echter gewerkt met een dubbel blind onderzoek waardoor dit tegenargument komt te vervallen.

Beide groepen hebben (naar ik aanneem) die glazen water gedronken.

Toch is het resultaat van de Reduce fat fast groep beter dan die van placebo groep.

De presentatrische van de bio-stabiel is overigens Tineke de Nooy :shock:

De kracht van die reclame zit in het feit dat de mensen die daar zitten er zelf in geloven!

Het kan hun wel geholpen hebben, maar niet door de werking van de bio-stabiel!

Maar we dwalen af.

Graag wil ik meningen horen over Reduce fat fast i.v.m. de gedane studies.

Het feit dat ze op home-shop uitzendingen te zien buiten beschouwing gelaten.

Groetjes Robjee

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Reduce fat fast!

het zijn allemaal samenvattingen van het onderzoek. Heel fijn als de onderzoeken waar zijn, maar hoe werkt het nou eigenlijk. 'Het lichaam wil minder energie opslaan'. leuk en aardig maar hoe werkt dat? staat voor zover ik weet ook geen link naar de volledige studies.

Ik ben een beetje terughoudend om deze studies te geloven.
"Meep meep meep." Beaker


Gebruikersavatar
Berichten: 2.116

Re: Reduce fat fast!

Zucht.

Er wordt door de genoemde sites verwezen naar onderzoeken zonder de bron duidelijk te benoemen, zodat niet na te gaan is of het waar is of dat het onzin is.

Dus voordat je hier een wetenschappelijke uitspraak over kan doen zal je eerst die onderzoeken moeten inzien.

Verder rekening houden met het feit dat één onderzoek geen onderzoek is, het zal ook herhaald moeten worden. De eerste site noemde vier duidelijk andere onderzoeken, zijn die elk herhaald en met soortgelijk resultaat?

Tenslotte, als er inderdaad een stof in groene thee zit welke kan helpen bij afvallen dan hoort daar een gebruiksaanwijzing bij. Welke dosering is nodig, welke interval, welke aanvullende maatregelen. Dan pas kan je uitzoeken of je er ook wat mee kan. Als je een kilo groene thee per dag moet eten voor een effectieve dosis heb je er natuurlijk weinig aan.

Overigens garandeer ik je dat een halve liter groene thee voor de maaltijd genutigd je helpt bij afvallen, veel drinken van gewoon water namelijk ook!

Berichten: 209

Re: Reduce fat fast!

Bedankt voor je antwoord JanMeut!!

Volgens mij een zo duidelijk mogelijk antwoord op mijn vraag.

Berichten: 6

Re: Reduce fat fast!

ik heb de onderzoeken niet gelezen maar hoogst waarschijnlijk gaat het om korte termijn resultaten. dit wordt vervolgens ook gequote door de "zogenaamde"gebruikers van het middel die dan zeggen: ik viel in 2 weken 10 kilo af. ja geen wonder als je er maar genoeg efedrine in gooit. of wat het ook was.

verder is het zo dat als het werkelijk middelen zouden zijn met een voldoende onderbouwde werking dan zouden huisartsen het onmiddelijk gaan voorschrijven. en dat doen ze niet. met voorschrijven hebben ze zelf ook voordeel dus dat zullen ze echt niet laten als het zou werken.

Re: Reduce fat fast!

Het is natuurlijk niet aan zo een reclame te zien dat je gaat afvallen of dat er ook daadwerkelijk onderzoek naar verricht is. Wat ik wel kan zeggen is uit mijn eigen ervaring dat het werkt. Niet alleen om dat pilletje wat je moet slikken. Als je blijft eten wat je normaal ook eet VAL JE NIET AF. Ga je op een dieet van 1100 kcal per dag val je wel heel veel af heel snel , snellen met de pil dan zonder de pil. Nadeel is dat je na het gebruik van 2 weken buikkrampen krijgt en helemaal geen eetlust meer hebt. De buikkrampen zijn niet te achterhalen door wat voor arts dan ook. Soms kun je wel 3 dagen zonder iets te eten. Je hebt veel energie en je weet niet wat je met jezelf aan moet.

Het is zeker niet gezond!!!

Berichten: 209

Re: Reduce fat fast!

Hallo,
Als je blijft eten wat je normaal ook eet VAL JE NIET AF.
De reclameboodschap verkondigd echter wel dat het gewone eetpatroon kan blijven bestaan!

En wat ik uit je post kan opmaken zal het resultaat te danken zijn aan de energiebeperking!!

Vriendelijke groeten Robjee

Re: Reduce fat fast!

Ik heb zelf voor een jaar terug voor een periode van een maand reduce fat fast gebruikt, ik ben niet op een streng dieet gegaan maar ben wel minder gaan eten.

Hoe je het ook went of keert door het slikken van de pil, motiveer je je zelf toch om minder te eten, de pil gaf me als het ware een dubieus gevoel: ik wist eigenlijk niet of ik halverwege de maaltijd nog wel of niet honger had, dus stopte ik gewoon met eten.

Ik sporte tijdens de periode van 30 dagen normaal (ongeveer 4 uur in de week ) en ben in de tijd 7 kilo afgevallen.

Ik weet niet of ik het daadwerkelijk aan de pil te danken heb maar ik weet wel dat na het gebruik van de pil mijn eetgewoontes drastisch zijn verandert.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Reduce fat fast!

Ik stel me eigelijk niet zo een vragen bij de werking van deze "medicijnen", als je door middel van een zogenaamd placebo effect je kilos verliest lijkt me dat even goed als je het medicijn zelf de kilos er af zou halen ... (doch moet het medicijn echt onschadelijk zijn)

Natuurlijk spreek je dan wel over oplichterij en afzetterij enzo, maar ik denk dat zo een medicijnen met placebo effect ook wel hun werk doen, want de persoon in kwestie zal voor z'n eten toch die twee glazen water drinken ...

Iemand zonder medicijnen zal dit ook wel doen maar hoogst waarschijnlijk niet lang volhouden ...

Achja het zit allemaal niet zo echt snor, de enigste effectieve manier lijkt me gewoon van alles wat minder te gaan eten, veel drinken en wat gaan sporten ... Ook al is deze weg de moeilijkste, het is de beste en de meest effectieve en gezonde manier

Re: Reduce fat fast!

Misschien een leuke tip: in Amerika wordt voor spullen als reduce fat fast gewaarschuwd. Vaak zit hier een natuurlijk stof in, die efredra of efedrine heet. Dit is natuurlijke amfetamine. Amfetamine boost je metabolisme en dus ook je vetverbranding omhoog en geeft je een verminderd hongergevoel. Nadeel: als het is uitgewerkt, krijg je een enorme kater en dodelijke vermoeidheid. Je moet het spul dus blijven gebruiken om te blijven functioneren, maar je krijgt gewenning, dus heb je er steeds mee van nodig. Leuk: als je er mee stopt, heb je je spiermassa ook deels verbrand. Gevolg: met minder spier verbrand je minder, dus kom je twee keer zo snel aan (jojo-effect). De neurotransmitterbalans in je hersenen is wreed verstoord, dus je wordt er ook nog depressief van. Lekker spulletje dus. De tip van sporten, water drinken en dieet/levensstijl aanpassen is de beste! :shock:

Nu weet ik niet of bovenstaande uitleg opgaat voor reduce fat fast, maar wel voor andere afslankprodukten. Een placebo-effect bij afslankprodukten is trouwens moeilijk te bewerkstelligen...

Re: Reduce fat fast!

Dat doet het em!! Geen Reduce Fat-Fast voor mij. Vanmorgen tijdens het ochtend ritueel (ontbijten, journaal kijken) werd ik door de reclame gegrepen. 15 kilo, 30 kilo, 20 kilo. Wauw! En eigenlijk ook niet zo duur. Ja, je gaat in gekke dingen geloven als je geduld weer eens op de proef wordt gesteld. (en je de avond daarvoor weer eens te veel hebt gegeten, omdat het allemaal zo lekker en gezellig was)

Eerst maar eens wat info checken op internet, kon ik mezelf gelukkig nog wijzelijk voorhouden. Dus bij deze bedankt Doc anonious. Heldere argumenten over wat je daarwerkelijk met je lichaam aan het doen bent als je het middel neemt zijn voor mij de sterkste argumenten om vanavond gewoon weer naar mijn hardloop training te gaan i.p.v. het slikken van een pilletje. Respect voor je lichaam is de enige manier (en reden!) om op je voeding te letten.

Ben weer met de beide benen op de grond. We gaan er weer voor!

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Reduce fat fast!

dit gaat ook op voor Reduce fat fast. Efedra/groene thee/zeewier extract zouden de actieve bestanddelen zijn.

Mooi dat ze zo zeggen: 'natuurlijke bestanddelen' Alsof alles uit de natuur gezond is :shock: .
"Meep meep meep." Beaker

Reageer