We vertrouwen mama’s familie méér

Moderator: Astro

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 3.135

We vertrouwen mama

Mensen hebben een voorkeur voor familie van moederszijde. Dit heeft te maken met ons onbewust inzicht in mannelijke ontrouw.


Lees meer ... EOS

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: We vertrouwen mama

Dit klopt bij mij in ieder geval wel. Maar bij mij komt het denk ook door het verschil in grootte. Mijn moeder heeft maar één zus, en mijn vader heeft in totaal 11 broers/zussen. Dat is altijd mijn reden ervoor geweest.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 183

Re: We vertrouwen mama

Klopt bij mij ook eigenlijk! Hier zelfde verhaal m'n pa heeft 10 broers/zussen en mn moeder 4 broers! [rr]
Eventuele typfouten of spellingsfouten kan ik niet uitsluiten, daarvoor alvast mijn excuses! ;)

Berichten: 4.546

Re: We vertrouwen mama

Hmm, mijn pa 1 broer en 1 zus en mn ma 1 zus [rr] Vertrouw ze allemaal hoor.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: We vertrouwen mama

Hmm, mijn pa 1 broer en 1 zus en mn ma 1 zus :) Vertrouw ze allemaal hoor.
Vertrouwen doe ik ze ook allemaal wel. Vat dat niet verkeerd op :) Ik moet het zo zeggen: Ik kan beter opschieten met de familie van m'n moeders kant. Zo is het [rr]
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 4.546

Re: We vertrouwen mama

Ik met allebij evenveel, zonder twijfel.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 203

Re: We vertrouwen mama

ik beter met vaders kant, denk ik... moeders kant ken ik niet eens helemaal.
dus.

Gebruikersavatar
Berichten: 183

Re: We vertrouwen mama

Ik kan ze ook allebei vertrouwen...en ik vind ze ook allemaal aardig, maar als ik erover nadenk..tja..is er toch iets aan moeders kant wat het wat aangenamer maakt, vraag me niet wat [rr]
Eventuele typfouten of spellingsfouten kan ik niet uitsluiten, daarvoor alvast mijn excuses! ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 182

Re: We vertrouwen mama

Klopt bij mij wel ja [rr] , Maar dat komt ook doordat de neven en nichten van mijn vaders kant allemaal veel ouder zijn dan ik, en de neven en nichten van mijn moeders kant mijn leeftijd. Ook heb ik meer contact met de neven en nichten van mijn moederskant.

Niet dat ik de andere neven en nichten niet vertrouw hoor :wink:
'Onderzoek is als een steeg binnengaan om te kijken of hij doodloopt'

Reageer