Hotmail vergroten van 2 mb naar 250 mb

Moderator: Rhiannon

Berichten: 510

Hotmail vergroten van 2 mb naar 250 mb

Voor de mensen die het nog niet wisten, je kan je hotmail account vergroten van 2mb naar 250 mb! Het enigste wat je hiervoor moet doen is het volgende:



1) Hotmail openen en inloggen



2) Dan ga je naar “Instellingen” (rechtsboven) > “Privé” tab > “Mijn profiel” > Land: Verenigde Staten > Staat: Florida > Postcode: 33332 (let op: 4 3's !)



3) Dan “Bijwerken”



4) Hotmail afmelden



4) Dan open je onderstaande link: http://memberservices.passport.net/



5) En je kiest voor “Close my .NET Passport account”



6) Inloggen



7) En dan komt er iets van “Contact Hotmail” > Sluit account door te klikken op “Contact Hotmail”



8) Dan nogmaals op "Mijn account sluiten" klikken (niets aantrekken van de melding dat je huidige e-mails worden verwijderd)



9) Opnieuw Hotmail openen en inloggen



10) En dan “Account activeren”



11) Doorgaan en standaardprocedure van nieuwsbrieven enzo even doorlopen



12) En dan zie je dat je 25MB hebt, en na 30 dagen bekom je normaalgezien 250MB

Ik had zelfs binnen enkele minuten een account van 250 mb!

Gebruikersavatar
Berichten: 238

Re: Hotmail vergroten van 2 mb naar 250 mb

Dit werkt met elke andere ZIP code, staat en als land de VS als het goed is.

Hiermee bied hotmail een extra voordeel, maar toch kan je met hotmail nog steeds niet je berichten in Outlook lezen en zitten er nog veel meer nadelen aan.

Neem lekker een email adres bij je provider, bij de meeste abonnementen heb je een paar mailboxen per abonnement, dan heb je vrijwel onbeperkte opslagruimte (HD schijf ruimte). Ik heb nu bijna 300mb aan emails op mijn computer staan.
Peter van Gemert

2e jaars Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek, TU Delft

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Hotmail vergroten van 2 mb naar 250 mb

Neem lekker een email adres bij je provider, bij de meeste abonnementen heb je een paar mailboxen per abonnement, dan heb je vrijwel onbeperkte opslagruimte (HD schijf ruimte). Ik heb nu bijna 300mb aan emails op mijn computer staan.


Jup precies, waarom zo prutsen, je kan elk e-mailadres gebruiken in msn messenger, dus daarvoor moet je echt geen hotmail adres maken :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 385

Re: Hotmail vergroten van 2 mb naar 250 mb

Hiermee bied hotmail een extra voordeel, maar toch kan je met hotmail nog steeds niet je berichten in Outlook lezen en zitten er nog veel meer nadelen aan.
via pop3 je mail op je computer krijgen, da gaat toch wel met hotmail, ken er toch die dat gedaan hebben.

Verder:

yahoo: standaard 250 mb.

gmail: standaard 1 gb.

spymac: standaard 1gb.

En daar moet je niet voor frauderen, want dat is het toch wel.

Berichten: 656

Re: Hotmail vergroten van 2 mb naar 250 mb

Cycloon schreef:
gemertp schreef:
Neem lekker een email adres bij je provider, bij de meeste abonnementen heb je een paar mailboxen per abonnement, dan heb je vrijwel onbeperkte opslagruimte (HD schijf ruimte). Ik heb nu bijna 300mb aan emails op mijn computer staan.


Jup precies, waarom zo prutsen, je kan elk e-mailadres gebruiken in msn messenger, dus daarvoor moet je echt geen hotmail adres maken :shock:


Handig als je meer adressen wilt gebruiken.

Ik gebruik op dit moment 3 adressen, vroeger zelfs 6.

Berichten: 193

Re: Hotmail vergroten van 2 mb naar 250 mb

Hallo,

Hotmail in Outlook kan wel.

Mvg,

Paul Siemons

Re: Hotmail vergroten van 2 mb naar 250 mb

Hotmail is zelfs een aparte instelling in Outlook.

dan als gebruikersnaam je emailadres invullen en verder je wachtwoord. Kan je je email gewoon checken Outlook

Berichten: 43

Re: Hotmail vergroten van 2 mb naar 250 mb

gemertp schreef:Hiermee bied hotmail een extra voordeel, maar toch kan je met hotmail nog steeds niet je berichten in Outlook lezen en zitten er nog veel meer nadelen aan.
via pop3 je mail op je computer krijgen, da gaat toch wel met hotmail, ken er toch die dat gedaan hebben.

Verder:

yahoo: standaard 250 mb.

gmail: standaard 1 gb.

spymac: standaard 1gb.

En daar moet je niet voor frauderen, want dat is het toch wel.
Ach, frauderen, hotmail moet gewoon niet zo flauw doen door alleen de mensen uit de VS een grotere account te geven.

Berichten: 80

Re: Hotmail vergroten van 2 mb naar 250 mb

Dan stap je toch over? Er zijn zat gratis webmail providers. Ik heb zelf gekozen om een eigen server in te richten met mailserver (je moet wel weten waar je mee bezig bent). Ik heb nu dus een 3GB mailbox :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.460

Re: Hotmail vergroten van 2 mb naar 250 mb

Volgens mij dwalen we met zijn allen enorm af.

K. Jansen opende deze topic omdat hij/zij de kennis die deze persoon had wilde delen en mensen die dit nog niet wisten konden zo ook hun hotmailinbox vergroten. Dat er hier mensen zijn die dat niet willen of liever mailbox bij hun provider willen of msn liever helemaal niet zien of msn weten te configureren in hun outlook (exress) is helemaal niet K.Jansens idee geweest.

Hij/zij bedoelde het als informatief weetje, niet als beginpunt van een subjectieve discussie.

Dat mensen nu 1 of zelfs 3Gb hebben is leuk, maar draagt niets bij aan de voortgang van deze topic.

PS.

Mochten er mensen zijn die behalve hotmail ook nog een andere inbox willen die nog groter is dan de eventuele 250Mb en zeker groter dan de 2Mb die je standaard krijgt dan is Gmail van Google wellicht iets voor jou. Google Gmail is nog niet standaard aan te vragen zoals hotmail, maar werkt met zogenaamde invites. Je moet dus uitgenodigd worden. Op onderstaande site kun je echter ook invites verkrijgen of stuur mij een PB dan invite ik jou terug (ik heb er nog 5 dus wees wel snel!)

http://gmail.afraid.org/
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

Berichten: 80

Re: Hotmail vergroten van 2 mb naar 250 mb

Ik zie zojuist dat ik ook nog 50 Gmail invites heb, dus mij kun je ook PB'en :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Hotmail vergroten van 2 mb naar 250 mb

Ja, iedereen heeft/krijgt normaal 50 invites :shock:

Maarja, hotmail is makkelijk door het samenwerken met msn messenger, en dan nog maak je beter gewoon een e-mailadres bij je ISP :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.460

Re: Hotmail vergroten van 2 mb naar 250 mb

Ja, iedereen heeft/krijgt normaal 50 invites


Dat is nu wellicht zo, maar niet standaard. Er was een tijd dat je er 6 kreeg, toen opeens 5 en nu 50? Wat noem je dan normaal?
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: Hotmail vergroten van 2 mb naar 250 mb

Mij mag je ook PBen

Kheb er nog 43

Re: Hotmail vergroten van 2 mb naar 250 mb

Hotmail kan niet altijd meer gesynchroniseerd worden in Outlook Express.

Dat kan wel met programma's als poppeeper en eprompter.

Met deze kun je wel veel andere email providers als ook excite mee binnenhalen.

poppeeper kan zelfs html aan maar opslaan gaat lastigger per bericht.

Eprompter is veel gemakkelijker maar werkt niet met een ge disabledde active x toepassing virusscanner.

Als bij www.lycos.nl een account aanmaakt kun je daar ook je yahoo en hotmail email binnenlaten halen zoals dat gaat ook via pop 3 en imap via lycos inside.

GMail is erg mooi maar idd heeft geen eigen en geintregreerde messenger.

kijk ook een op www.walla.com en www.gawab.com en www.o2.pl en

www.unitedemailsystems.com en www.gmx.de en www.directbox.de daar kun je ook email van meer dan 1 gig krijgen en met voicemail en faxummer en pop en smtp en imap.

Enne hotmail zit me teveel en te vaak te klieren en is gewooonweg een irritante *********.

En diegen die het had over fruade zou eens langs de psych moeten gaan want die heeft een gaatje in zn kop zeg.

Microschoft fraudeert en irriteerd met al die nag screens etc.

En ze zijn bloedje duur.

Reageer