Google Video

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 754

Google Video

Ik kwam deze documentaire tegen, en naar mijn mening kan daar wel een interessante discussie ontstaan. Maar nou weet ik niet of dit wel zo legaal is. Weet iemand hoe dat zit?
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Google Video

Dit is heel moeilijk te zeggen. Ik weet dat Google / Youtube het met een aantal media giganten op een akkoordje heeft gegooid waardoor bepaalde films en series wel weer op Google / Youtube mogen staan. Het lijkt mij onmogelijk om uit te vinden of de video wel of niet legaal op Google staat en daarom zal het wetenschapsforum er wel naar mogen linken. De verantwoordelijkheid ligt in dit geval bij Google.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Google Video

Ik vind het wel een beetje verkeerd geplaatst in dit forum. Maar alles wat langer dan enkele weken op youtube of google video staat is bijna 100% zeker legaal, anders was het er zeker al afgehaald.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Google Video

Maar alles wat langer dan enkele weken op youtube of google video staat is bijna 100% zeker legaal, anders was het er zeker al afgehaald.
Ze moeten er wel eerst achterkomen dat het erop staat hè :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Google Video

Ze moeten er wel eerst achterkomen dat het erop staat hè :)


Mensen kunnen dit reporten, en er zit daar zeker een heel team die inkomende video's nakijkt. Denk nu niet dat google dat op een loopje laat gaan :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Google Video

Mensen kunnen dit reporten, en er zit daar zeker een heel team die inkomende video's nakijkt. Denk nu niet dat google dat op een loopje laat gaan :wink:
Ik heb genoeg films in mijn favorietenlijst staan die er al een jaartje opstaan ofzo. Helaas kan ik geen bewijs posten :wink:
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Berichten: 238

Re: Google Video

http://money.cnn.com/2007/03/13/news/compa...sion=2007031314

Maar dat even terzijde.

Het filmpje word op YouTube gehost, het is dus de verantwoordelijkheid van YouTube en degene die het erop heeft gezet. Er is volgens mij niks mis mee om naar dat filmpje te linken voor een post hier.
Peter van Gemert

2e jaars Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek, TU Delft

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Google Video

Zo'n bedrijven die claimen dat er auteursrechtelijk beschermde bestanden op youtube staan e.d. voor meer dan een jaar verkopen onzin naar mijn mening en doen het enkel voor het geld. Als ze de link reporten dan is hij er binnen de week af.

Reageer