Jensen

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.003

Jensen

Er is iemand bij Jensen die beweerd ruimtewezens gezien te hebben enz. Later kwam er een vrouw ( van million dollar baby "the blue bear" denk ik) Jensen vroeg of ze ook geloofde wat die andere persoon zei. Zij zegt: "weetje er is quantum physics weetje en dat is bewezen. Ik geloof in wat bewezen is, bijvoorbeeld telepathie is bewezen tijdreizen is bewezen."

erg vermakelijk eigenlijk.
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Jensen

Ach, er lopen een HELEBOEL domme mensen rond :)
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Berichten: 49

Re: Jensen

is telephatie al bewezen dan?
"So others may live"

The Guardian

Gebruikersavatar
Berichten: 2.003

Re: Jensen

I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.

Berichten: 4

Re: Jensen

Hallo allemaal, aangezien er al een topic van Jensen is geopened wil ik graag dit even kwijt (misschien moet ik wel een nieuw topic maken, maar dat laat aan de moderator over). Verleden week waren Bridget, Brad en moeder bij Jensen geweest deze kinderen zijn heel erg speciaal vind ik persoonlijk. Ze hebben toch een probleem met hun lengte en hebben toch zoveel levenslust ik vind dat echt knap. Ze hebben een dwerggroei eigenlijk een ernstiger vorm dan dwerggroei (primordial dwarves). Wat vinden jullie ervan?

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Jensen

Tja, lullig voor ze. Wat wil je erover discussieren?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 4

Re: Jensen

Nee ik weet niet. Ik wil denk ik het even melden. Er gebeuren rare dingen op aarde, waarom kan niet alles goed zijn, dat is een naieve gedachte van mij als ik iets raars zie.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Jensen

Tja, waarom is het raar? Die mensen zijn klein, soit. Ik heb een bril en twee knieën die niet meewerken. Zo heeft iedereen wat, maar het mooie van onze huidige maatschappij is dat het eigenlijk niet meer uitmaakt dan af en toe wat ongemak.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 1.259

Re: Jensen

Het is juist prachtig om te zien hoe die mensen in deze maatschappij worden behandeld, natuurlijk worden ze nagestaart maar dat is mens eigen. "Vroeger" (Lees vroege middeleeuwen) werden dat soort mensen niet als mensen gezien en uit religieuze overtuigingen aan hun lot overgelaten en vervolgens gedumpt in het bos oid.

Misvormingen, genetische afwijkingen werden gezien als Goddelijke straf voor de ouders dus lang leve de secularisatie zullen we maar zeggen...
Filosofie is een spel, de wetenschap is de scheidsrechter.

Berichten: 49

Re: Jensen

lang leve de wetenschap
"So others may live"

The Guardian

Gebruikersavatar
Berichten: 151

Re: Jensen

Bij koppensnellers (Talpa dus) hebben ze af en toe ook een rubriek met "bijzondere mensen" die enorme gave hebben. Zo was er laatst iemand die met kippen kon praten.

Zelf nam ik het niet echt serieus, heb zelf kippen en geloof me ik begrijp ze nooit!
Schaken is een sport om de hersens te kraken en de dag door te komen.

Soms echter kraken de hersens niet en kan de dag beter snel voorbij gaan.

Berichten: 49

Re: Jensen

Tja, waarom is het raar? Die mensen zijn klein, soit. Ik heb een bril en twee knieën die niet meewerken. Zo heeft iedereen wat, maar het mooie van onze huidige maatschappij is dat het eigenlijk niet meer uitmaakt dan af en toe wat ongemak.
Vind je het niet raar? Er waren dacht ik 100 mensen die deze dwergziekte hadden, dat is wel wat anders dan 2 knieen die niet meewerken. Een tip: Als je bril niet meewerkt zou ik toch echt even een nieuwe kopen. :)

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Jensen

Vind je het niet raar? Er waren dacht ik 100 mensen die deze dwergziekte hadden, dat is wel wat anders dan 2 knieen die niet meewerken.
Vind je? Tuurlijk, leuk is anders, maar het betekent niet dat die mensen totaal geen leven hebben ofzo. Net zo goed als mensen met bijvoorbeeld artrose, astma, etc. Je leert er mee leven en je maakt er het beste van. En dat is nog behoorlijk goed. Die mensen zitten echt niet 24/7 zichzelf zielig te vinden hoor. Sterker nog: over het algemeen willen ze niet eens zielig gevonden worden. Ze willen liever gewoon als ieder ander benaderd worden. En dat gebeurt dan ook gelukkig tegenwoordig.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Re: Jensen

Gelukkig worden die mensen normaal behandeld, maar fijn is wat anders. Overigens waren er maar van 100 mensen bekend in de historie dat ze aan deze soort dwerggroei lijden. Meisje die bij Jensen zat wil kinderen van haarzelf, alleen weet ik niet of dit haalbaar is voor haar (vruchtbaarheid? Als ze toch vruchtbaar is kan haar lichaam het wel aan?) Ze heeft in haar korte jaren vele operaties achter de rug. Dat gun je niemand en ze proberen ook een leuk leven te leiden, dat hebben ze ook denk ik. Voor dezelfde geldt zijn ze hartstikke depri, ja dan is leven niet meer leuk.

Berichten: 3.165

Re: Jensen

Vind je? Tuurlijk, leuk is anders, maar het betekent niet dat die mensen totaal geen leven hebben ofzo. Net zo goed als mensen met bijvoorbeeld artrose, astma, etc. Je leert er mee leven en je maakt er het beste van. En dat is nog behoorlijk goed. Die mensen zitten echt niet 24/7 zichzelf zielig te vinden hoor. Sterker nog: over het algemeen willen ze niet eens zielig gevonden worden. Ze willen liever gewoon als ieder ander benaderd worden.
Dat klopt voor de meesten :!:
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Reageer