Msn Doet Vaag Met Inloggen

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Da's vragen om reacties hè :)
Een topic is ook om reacties te geven :)
Wat dacht je van een mini- of microcursus schrijven over iets waar je goed in bent?
Dat is een goed idee. Go Ger ;)
Onkruid wieden in de tuin zodat je ouders dat niet hoeven te doen?
Als je alleen een terras hebt en geen gras... wordt een beetje moeilijk dan :)
Op bezoek bij je grootouders?
Uh... Zou kunnen, alleen ik zie geen reden waarom. Waar hun over vertellen val ik bij in slaap (en vice versa ;) )
Er is altijd genoeg te doen. De mensch heeft 4 miljoen jaar overleeft voordat MSN om de hoe kwam kijken, en jij kan ineens niet meer zonder? :)
MSN is gezellig hoor. Pas op met wat je zegt :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 4.546

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Dat heb jij dan als een van de weiningen denk ik... Ik heb beiden en zou zonder toch wel even moeten wennen...
Ik heb echt compleet géén moeite met het leven zonder GSM en MSN, lullen kun je toch overal.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Ik heb echt compleet géén moeite met het leven zonder GSM en MSN, lullen kun je toch overal.
Denk eens aan een bekende die aan de andere kant van het land woont... Die bezoek je niet zomaar. Ook niet zomaar elk weekend. Dán doet MSN toch wonderen
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 4.546

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Vaste telefoon is goed genoeg, of een emailtje.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Vaste telefoon is goed genoeg, of een emailtje.
Met alleen een vaste telefoon ben je niet overal bereikbaar. Als er een ongeluk gebeurt, moet je eerst een telefoon zien te vinden alvorens je 112 kan bellen. Met een mobiele telefoon kan dat gelijk.

Een emailtje kan wel, maar als je een discussie wilt hebben, is email toch niet zo makkelijk. Ook dan is MSN m.i. makkelijker. Zal ook wel komen door persoonlijke ervaringen ermee, net zoals jij die hebt met een vaste telefoon en emailtjes
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 4.546

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Ik wil niet eens overal bereikbaar zijn. Altijd en overal maar gebeld kunnen worden. Ja je kan dat ding uitzetten, maar het is toch een soort druk. MSN staat ook altijd aan, ik wil niet door iedereen altijd aangesproken kunnen worden. Email is veel selectiever, dat vind ik wel lekker :)
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Berichten: 824

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Thnx for backing me up PdeJongh! :)

Ik wil best een microcursus schrijven, alleen het enige wat ik zo kan verzinnen zijn de algarithmen. Maar aangezien die niet eens meer bekend zijn bij de gemiddelde basisscholier, is dat misschien nog niet eens zo'n heel slecht idee. Je zegt het maar als ik wat kan doen. :)

Nog even over MSN en GSM's; een GSM is toch wel heel handig. Ik gebruik het ding niet vaak, maar het is fijn om altijd bereikbaar te zijn en ook, als het moet, snel boodschappen door te kunnen geven. Zeker nu je vaker alleen zult gaan reizen is een GSM denk ik echt een must. En MSN is gewoon gezellig. Het is ook gewoon veel sneller dan mail, je ziet of iemand achter z'n pc zit en kan hem dan meteen wat zeggen/vragen. Is de persoon die je nodig hebt niet online, dan kun je hem/haar altijd nog mailen.
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Thnx for backing me up PdeJongh! :)
No problemo
Nog even over MSN en GSM's; een GSM is toch wel heel handig. Ik gebruik het ding niet vaak, maar het is fijn om altijd bereikbaar te zijn en ook, als het moet, snel boodschappen door te kunnen geven. Zeker nu je vaker alleen zult gaan reizen is een GSM denk ik echt een must. En MSN is gewoon gezellig. Het is ook gewoon veel sneller dan mail, je ziet of iemand achter z'n pc zit en kan hem dan meteen wat zeggen/vragen. Is de persoon die je nodig hebt niet online, dan kun je hem/haar altijd nog mailen.
Hier idem. Gebruik van GSM ligt laag, maar als er iets is dan hebben ze me gelijk te pakken. Zeer handig in geval van problemen
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 4.546

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

En dat altijd te bereiken zijn staat me juist zo tegen :) Toch iets van mn privacy weg. En ja, MSN. Idem als de GSM, je bent altijd te bereiken (mits als je uitlogt) als je op de pc zit. Ik heb ook geen zin om met iedereen maar altijd te kunnen praten.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

En dat altijd te bereiken zijn staat me juist zo tegen :) Toch iets van mn privacy weg. En ja, MSN. Idem als de GSM, je bent altijd te bereiken (mits als je uitlogt) als je op de pc zit. Ik heb ook geen zin om met iedereen maar altijd te kunnen praten.
MSN heeft niet voor niets een blokkeeroptie... Tevens kun je je status op offline laten staan terwijl je nog wel mensen aan kunt spreken (en zij terug kunnen praten), maar niemand kan jou aanspreken. Een GSM oproep kan je eveneens negeren
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 824

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

En dat altijd te bereiken zijn staat me juist zo tegen :) Toch iets van mn privacy weg. En ja, MSN. Idem als de GSM, je bent altijd te bereiken (mits als je uitlogt) als je op de pc zit. Ik heb ook geen zin om met iedereen maar altijd te kunnen praten.


Maar je hoeft niet op te nemen als je gebeld wordt. Net zoals dat je niet terug hoeft te praten op MSN. Op straat heb je minder privacy dan als je je GSM aan hebt staan of als je op MSN bent. Ik bedoel dan kunnen mensen je persoonlijk aan spreken, er zit dan niks tussen. Bij MSN is dat heel anders, heb je geen zin om te praten, zeg je dat je druk bent, of je zegt gewoon niks terug. Ik wil je niet perce een GSM en/of MSN aansmeren, maar ik probeer je wel duidelijk te maken dat 'het bereikbaar zijn' je tot niks aanspoort, de keuze is aan jou of je er ook iets mee doet. En geloof, als je voor het eerst naar de andere kant van nederland treint, in je eentje, en je mist de laatste trein vanaf Utrecht CS. Dan ben je echt wel blij dat je ff iemand kan bellen. Tenzij je vlak bij Utrecht woont natuurlijk...
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Maar je hoeft niet op te nemen als je gebeld wordt. Net zoals dat je niet terug hoeft te praten op MSN. Op straat heb je minder privacy dan als je je GSM aan hebt staan of als je op MSN bent. Ik bedoel dan kunnen mensen je persoonlijk aan spreken, er zit dan niks tussen.
Inderdaad. Als je dan weigert te praten wordt dat als onbeleefd ervaren. Maar bij MSN kun je gewoon zeggen dat je er niet was (alleen dat is het hopen dat niet iemand anders zegt dat je er wel bent :) )
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 824

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

AAARGH!!!!!

Alweer!!! Kan ik weer drie uur gaan lopen wachten op die kloten msn!!! Net als ik midden in een gesprek zit!!!

*zucht*

EDIT: Och, dat viel, nu al weer klaar. :)
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Ruben Kwast schreef:AAARGH!!!!!

Alweer!!! Kan ik weer drie uur gaan lopen wachten op die kloten msn!!! Net als ik midden in een gesprek zit!!!

*zucht*
:)

Ik leef met je mee :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 4.546

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Hmm, ja midden een gesprek worden afgebroken is hoe dan ook irritant. Anyway, MSN en je GSM kun je inderdaad uitzetten, maar het is toch een soort druk. Je kán altijd bereikt worden, dat wil ik liever niet.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Reageer