Markeren als gelezen

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Markeren als gelezen

Is het mogelijk om voor elk forum een knop/optie te krijgen om het hele forum inclusief subfora in één keer als gelezen te markeren?


Als ik als breed lezer/gebruiker door alle mij interesserende fora heen wil ben ik t.o.v. voorheen gemiddeld 4-5 x zoveel klikken kwijt.


Voorbeeldje Klassieke Natuurkunde:

voorheen één klik om een forum als gelezen te markeren

Nu per subforum eerst op opties klikken en met tweede klik als gelezen markeren.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Markeren als gelezen

Jazeker: klik op het icoon voor de forumnaam. (Hij blijft dan nog even oranje, maar als je refresht klopt dat ook weer)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Markeren als gelezen

Alvast iets sneller (dan opties => markeer als...) is het klikken op het icoontje voor het forum.

Bij de volgende refresh staat dat forum dan als gelezen gemarkeerd, wel nog steeds per forum.


Edit: net te laat, ik moest dan ook zo nodig twee zinnen typen :)
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Markeren als gelezen

Haha, 1 gedachte, 2 mensen inderdaad....


Nog een optie om ALLES als gelezen te markeren: rechts onderaan op de homepage staat een link "markeer alle berichten als gelezen"
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer