Win een cadeaubon van 25 euro!

Moderator: Miels

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Win een cadeaubon van 25 euro!

Het is op het forum wel eens jammer dat je weinig inzicht hebt in wie er achter een bericht zit. Zo kan het bijvoorbeeld relevant zijn om te weten wat iemand gestudeerd heeft. Sinds kort is het mogelijk om meer achtergrondinformatie over gebruikers op te vragen, zoals ook studie- of werkgebied, waardoor je in een discussie beter weet tegen wie je het hebt. Voorwaarde is natuurlijk wel dat deze informatie klopt.


Maar daarvoor hebben we wel jouw hulp nodig! Om hier iets tegenover te stellen verloten we een Bol.com kadobon van 25 euro onder iedereen die op 14 april zijn persoonsgegevens heeft ingevuld!


Als je kans wilt maken op deze kadobon dien je het volgende te doen:
  1. Log in als gebruiker (registreer jezelf eerst, mocht je dat nog niet gedaan hebben)
  2. Ga naar je profiel (link opent in een nieuw venster)
  3. Vul daar alle velden in.

    De volgende velden mag je eventueel leeg laten: Website, ICQ, AOL, MSN, telefoonnummer; Als geboortedatum is alleen het jaar voldoende, kies verder 1 jan. De optie "Zeg ik liever niet" en onzinnige antwoorden worden beschouwd als "niet ingevuld"
  4. Dat was het!
Op 14 april zal onder alle gebruikers die de benodigde velden hebben ingevuld de kadobon ter waarde van 25 euro worden verloot. De gelukkige winnaar wordt hier aangekondigd en krijgt bovendien vanzelf bericht...


Iedere persoon mag slechts 1 account hebben. De uitslag zal op de site bekend worden gemaakt en de winnaar zal persoonlijk op de hoogte worden gesteld. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. De crew van Wetenschapsforum en in het verleden ooit gebande personen zijn van deelname uitgesloten.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 60

Re: Win een cadeaubon van 25 euro!

Op 14 april zal onder alle gebruikers die de benodigde velden hebben ingevuld de kadobon ter waarde van 25 euro worden verloot. De gelukkige winnaar wordt hier aangekondigt en krijgt bovendien vanzelf bericht...

:)


Leuke actie overigens, mijn profiel is alvast ingevuld.


[edit door Miels: bedankt voor de correctie, even aangepast :) ]

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Win een cadeaubon van 25 euro!

Hele leuke actie :)
De crew van Wetenschapsforum ... van deelname uitgesloten.[/size]
Verdorie :) Ik neem ontslag :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Win een cadeaubon van 25 euro!

PdeJongh schreef:Hele leuke actie =D>


Verdorie :) Ik neem ontslag :)
Tsja, als je 'm toevallig zou winnen zou ik wellicht worden beschuldigd van vriendjespolitiek. En dat moeten we natuurlijk ook niet hebben! bovendien krijgt de crew flinke korting op bijeenkomsten, dus... ik zie je daar de volgende keer? :)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Win een cadeaubon van 25 euro!

mijn profiel was al in orde, maar toch leuke actie
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Win een cadeaubon van 25 euro!

bovendien krijgt de crew flinke korting op bijeenkomsten, dus... ik zie je daar de volgende keer? :)
Daar ga ik wel voor :)


Nogmaals leuke actie! Eerste forum dat ik gezien heb met zo'n creatieve actie.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 2.504

Re: Win een cadeaubon van 25 euro!

Man man man, dat gaan een hoop leden zijn om uit te kiezen :)
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Win een cadeaubon van 25 euro!

Man man man, dat gaan een hoop leden zijn om uit te kiezen :)
Nou, de kansen zijn best gunstig hoor! Het is dat we nu de nieuwsbrief de deur uit hebben gedaan, maar er zijn nogal veel mensen die hier ooit zijn geweest maar al een jaar lang nooit meer hun neus hebben laten zien.


Even de tussenstand: op het moment zijn er zo'n 100 profielen die aan de voorwaarden voldoen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Win een cadeaubon van 25 euro!

In vergelijking met de loterij heb je hier een monsterkans, doen dus! :)
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 2.504

Re: Win een cadeaubon van 25 euro!

Al lang gebeurd.


Mijn profiel is(denk ik) goed en volledig ingevuld
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Gebruikersavatar
Berichten: 210

Re: Win een cadeaubon van 25 euro!

100 maar? Dat vind ik niet veel. Profiel helemaal invullen is altijd één van de dingen die ik het eerste doe na registeren.
"Mathematics may be defined as the subject in which we never know what we are talking about, nor whether what we are saying is true." - Bertrand Russell

Gebruikersavatar
Berichten: 33

Re: Win een cadeaubon van 25 euro!

is gebeurd.

het telefoonnummer moet niet ingevuld worden dan?


het valt me op dat ik blijkbaar enkel nog maar vragen gepost heb en geen antwoorden :)

mss toch maar eens verandering in brengen

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Win een cadeaubon van 25 euro!

JB schreef:is gebeurd.

het telefoonnummer moet niet ingevuld worden dan?
Nee hoor, maar die was ik inderdaad vergeten om te vermelden als "hoeft niet". Zojuist gecorrigeerd.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Win een cadeaubon van 25 euro!

Leuk! Hoe weet ik of mijn eigen profiel voldoet?

Overigens schenk ik, als ik win, €12.5 aan Miels' persoonlijke rekening! (is dit omkoperij? :) )

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Win een cadeaubon van 25 euro!

Rov schreef:Leuk! Hoe weet ik of mijn eigen profiel voldoet?

Overigens schenk ik, als ik win, €12.5 aan Miels' persoonlijke rekening! (is dit omkoperij? :) )
Hierboven staat geformuleerd wat niet ingevuld hoeft te worden. Misschien is andersom (wat wel moet) handiger om te vermelden :)

Miels schreef:
  • geboortejaar

    liefst de volledige datum, maar als je dat te ver vindt gaan mag je je ook beperken tot het geboortejaar en verder 1 januari kiezen
  • Geslacht
  • Locatie
  • Nationaliteit
  • Dagelijkse bezigheid
  • Vakgebied
  • Opleidingsniveau
Je vindt deze gegevens in je profiel.


Controleer je gegevens dus nog even om kans te maken! Zo zijn er bijvoorbeeld veel mensen die hun geboortedatum vergeten zijn, maar de rest wel in hebben gevuld.

Omkoperij heeft geen zin: ik heb het protocol voor de verloting al opgesteld:
  • Query draaien die alle profielen toont die aan de voorwaarden voldoen (dus profielen waarbij alle genoemde velden zijn ingevuld en die niet tot een crewlid behoren)
  • Op zoek gaan naar mensen die dubbel mee proberen te doen (en diskwalificeren)
  • Via http://www.random.org/integers/ een random getal laten genereren waarvan de waarde later weer op te vragen is (zodat de uitslag kan worden gecontroleerd)
  • Betreffende profiel controleren op geldigheid (dus geen onzin in gevraagde velden) en nogmaals controleren op meerdere malen meedoen
  • Uitslag openbaar maken
Overigens zal een eventuele donatie naar de WSF-pot worden doorverwezen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer