Tekstveld Leeg Als Je Even Een Andere Pagina Bekijkt

Reageer
Berichten: 1.425

Tekstveld Leeg Als Je Even Een Andere Pagina Bekijkt

Ik heb net een stuk getypt. Ik klik even weg om een citaat op te zoeken, kom terug, allemaal binnen de site, en ik zie een leeg vel. Dat was toch vroeger nooit?

Even voor de duidelijkheid: als je de pagina verlaat is het veld gewist?
and theres nothing left worth knowing

And its time you should be going



While you see a chance take it

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Tekstveld Leeg Als Je Even Een Andere Pagina Bekijkt

Adpruys schreef:Ik heb net een stuk getypt. Ik klik even weg om een citaat op te zoeken, kom terug, allemaal binnen de site, en ik zie een leeg vel. Dat was toch vroeger nooit?

Even voor de duidelijkheid: als je de pagina verlaat is het veld gewist?
Vroeger had ik dat juist wel, maar nu niet meer. Wat heb je precies gedaan en welke browser gebruik je?
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Tekstveld Leeg Als Je Even Een Andere Pagina Bekijkt

Ik heb 'm maar even afgesplitst, nu kan je tenminste aan de titel zien waar het over gaat.


Vroeger had ik dat juist wel, maar nu niet meer. Wat heb je precies gedaan en welke browser gebruik je?
Ook ik ervaar het zoals Veertje: vroeger moest je opletten dat je niet even wegklikte, nu blijft het gewoon staan (al heb ik altijd voor de zekerheid even op ctrl-A - ctrl-C gedrukt)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 1.425

Re: Tekstveld Leeg Als Je Even Een Andere Pagina Bekijkt

IE de nieuwste. net weer geprobeerd. Bij 1 klik weg blijft het staan maar niet bij meerdere. Wat mij ook opviel is dat als ik in een nieuw venster wetenschapsforum open (bijv om een link op te pikken)en daarna terug ga naar het originele venster waar ik ingelogd ben en op bericht plaatsen druk, ik opnieuw in moet loggen. je kunt dan gelukkig wel die ene klik terug maken en het bericht copiëren.
and theres nothing left worth knowing

And its time you should be going



While you see a chance take it

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Tekstveld Leeg Als Je Even Een Andere Pagina Bekijkt

IE de nieuwste. net weer geprobeerd. Bij 1 klik weg blijft het staan maar niet bij meerdere. Wat mij ook opviel is dat als ik in een nieuw venster wetenschapsforum open (bijv om een link op te pikken)en daarna terug ga naar het originele venster waar ik ingelogd ben en op bericht plaatsen druk, ik opnieuw in moet loggen. je kunt dan gelukkig wel die ene klik terug maken en het bericht copiëren.
Een paar vragen:
  1. Als je inlogt, vink je dan de optie "onthouden" aan?
  2. Als je "wegklikt", hoe doe je dat dan precies (nieuwe tab in IE7 (ctrl+klik op link) of gewoon link in hetzelfde scherm aanklikken of anders)
  3. Waar open je het nieuwe venster wetenschapsforum? In IE7 tab of ga je via start naar IE etc.?)
  4. Als je terugkeert naar het scherm waar je je post aan het plaatsen was, bedoel je dan met terugkeren drukken op de "back" knop of bedoel aanklikken van een tab in IE7?
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Berichten: 1.425

Re: Tekstveld Leeg Als Je Even Een Andere Pagina Bekijkt

Van dat vinkje dat is me niet opgevallen. Ik opende eerder een nieuw venster via start. Nu probeer ik het via de tabbladen en .. het schijnt te werken en is veel makkelijker. Op het wieltje klikken, dan op het tabblad vlak boven de pagina

Dank je wel.
and theres nothing left worth knowing

And its time you should be going



While you see a chance take it

Reageer