[folding] competitie wsf versus c!t

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

[folding] competitie wsf versus c!t

Mijn missie bij C!T is geslaagd. Er zijn inmiddels 12 vouwers actief, waaronder 1 met een videokaart. Er zijn een paar die meehelpen om de kar te trekken in het centrale topic, en ik blijf daar ook regelmatig langsfietsen. Mijn teamnummer staat inmiddels weer ingesteld op WSF en ik heb gisteren meteen weer een WSF WU ingeleverd. :)

De animo valt me echter wel een beetje tegen. Komt doordat veel enthousiastelingen ook bij Tweakers.net zitten en daar al vouwen. Maar desalniettemin is elke CPU er één, en ik verwacht dat er in de loop der tijd vanzelf meer bij zullen komen. :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Als je er een beetje vervolg aan geeft met het volgen in de statistieken en zo kan dat heel leuk zijn, en inderdaad, alle kleine beetjes helpen. Hoe dan ook: Welkom terug :grin:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Zoals we hier als voornaamste enthousiastelingen Ruben01 en Jan van de Velde hebben, zijn er bij het C!T-team ook een paar opgestaan. Inmiddels draait dat als een tierelier, ik zie ons over een tijdje nog wel concureren! :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Concurreren? Welnee, die komen ons over een tijdje gewoon voorbijstomen. Ze draaien een vrij constant gemiddelde van rond de 8000 punten per dag, wij "maar" een 3000. Dus dat is een kwestie van tijd..... :D

(1 500 000 - 900 000) / (8000-3000) = een maandje of 4.....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

En verdomd, 4 maanden later zijn ze ons tot op 12 plaatsen genaderd. C!T staat nu op 619, wij op 607. En C!T gaat ook met een foldathlon beginnen, dus we krijgen het zwaar. Wat overigens niet betekent dat we ons zomaar voorbij moeten laten razen. Vouwen, vouwen vouwen!!
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

(1 500 000 - 900 000) / (8000-3000) = een maandje of 4.....
hmmm, prima inschatting dus hè.... :D
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 131

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Zou het eigenlijk niet supertof zijn om te fuseren met Computer Totaal?

Dan veranderen we onze teamnaam gewoon in Wetenschapsforum/C!T (of andersom natuurlijk :D ).

Als het wetenschapsforum en C!T voor hetzelfde teamvouwen zouden we nog eens een keer in de top 300 terecht komen ofso :D

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Dat op zich wel, maar ik denk dat het voor het grote plaatje goed is om het lekker gescheiden te houden. Competitie werkt namelijk stimulerend. :D

Toen ik bij C!T vertelde over de foldathlon van WSF, kwamen ze daar op het idee om ook zoiets te gaan doen. En nu vertel ik hier weer over hun foldathlon, met de boodschap ons niet zomaar in te laten halen. Want een beetje ophitsen kan in dit geval geen kwaad. :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

C!T heeft even een paar mensen down gehad, waardoor we nog nét voorstaan. Maar inmiddels weer bijna op volle kracht bezig, en zie hier de grafiek:

Afbeelding

Nog héél even dus... Geef je niet zomaar gewonnen mensen, vouwen!!
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Sinds de traagste computer (die niet meer vouwde wegens gebrek aan resultaat) naar zolder is verhuisd), mijn redelijk vlotte nu als tweede in gebruik is, en mijn nieuwe draait gaat de familie vdV in ieder geval al heel wat harder dan voorheen. We hebben er effectief een 2,3 GHz bij........ :D

EDIT>>>>>>>>>>>>>>>>>

Heb zo eens in hun statistieken zitten bladeren. Momenteel draaien er bij C!T een aantal multi-core machines volle bak zo te zien. Tenzij we er nog wat Kasper90's en Henny Denteneers bij krijgen blijven we dat écht niet voor......
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

En inderdaad, in de loop van vandaag komen ze ons voorbij.

Heeft het nog lang geduurd.... :D .
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 131

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Ze zijn ons voorbij ... :P
kasper90 schreef:Zou het eigenlijk niet supertof zijn om te fuseren met Computer Totaal?

Dan veranderen we onze teamnaam gewoon in Wetenschapsforum/C!T (of andersom natuurlijk :D ).

Als het wetenschapsforum en C!T voor hetzelfde teamvouwen zouden we nog eens een keer in de top 300 terecht komen ofso :P
Nog steeds niemand voor dit plan ? Ik denk namelijk dat het competitie element dat Ger aangaf een beetje vervalt. Over een tijdje zien is het computertotaal forum waarschijnlijk geen eens meer een beetje in de buurt van ons..

En samen met C!T forum zouden we iets van 15000 punten per dag kunnen halen, met zo hoge dagscore zouden we zo op plaats 230 kunnen uitkomen !

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Geheel op persoonlijke titel:

Ik zie er de zin niet van in.

De hogere rankings zijn onvermijdelijk voor de groeperingen met computerliefhebbers. Dat we nu links en rechts ingehaald worden door zware grafische kaarten en PS3's, 't zou wat, ik ben niet jaloers. Ik blijf er trots op dat we met een ploegje enthousiastelingen met hoofdzakelijk dagdagelijkse pc's bereikt hebben wat we bereikt hebben, en nog dagelijks bereiken.

Liever steek ik mijn energie erin een klein maar dapper clubje aan de gang te houden, al zou ik graag zien dat ons clubje nog wat dapperder was, in de zin dat we de inactievelingen op onze lijst wat actiever konden krijgen en houden. Ik heb nog steeds diep respect voor die deelnemers die maandelijks hun 37xx inleveren, en daar gewoon stug mee doorgaan, heel onspectaculair maar helemaal in de geest van Folding. Goed, daar heb je er dan 100 van nodig tegen slechts één Kasper90 machine voor hetzelfde resultaat, maar doet dat ertoe?

We kunnen ons bij wijze van spreken ook aansluiten bij de Dutch Power Cows, staan we gelijk op de 23e plaats. Voor Folding levert het m.i. niks op. Misschien heeft het ook wel iets te maken met mijn persoonlijke aversie tegen alles wat "fusie" heet, wie weet.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 1.448

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Dik een jaar later en wie zien we daar langsschuiven, nog 1,5 dag en C!T ligt weer achter ons ;)

Reageer