Statistieken: gast in top 20 posters

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Statistieken: gast in top 20 posters

Ik ontdek dagelijks wel weer een (voor mij) nieuwe accessoire aan dit forum. Zoals de top-20 posters van vandaag bijvoorbeeld.

Wat ik mij in deze afvraag: op moment van plaatsen van dit bericht staat in die top 20 een gast op de derde plaats met 20 berichten. Is dat één gast of zijn dat alle berichten van verschillende gasten bij elkaar opgeteld?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Statistieken: gast in top 20 posters

Opgeteld. Als een gast daadwerkelijk actief post (een en dezelfe gast), dan zal ie zich ook wel registreren lijkt me.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Statistieken: gast in top 20 posters

Dat is van alle gasten volgens mij. Het is ook niet echt de top 20 van vandaag. Eerder de top 20 van de afgelopen 24u.

Gebruikersavatar
Berichten: 210

Re: Statistieken: gast in top 20 posters

Ik denk ook dat dat alle gasten bij elkaar opgeteld zijn. Tenminste, degene die als gebruikersnaam "gast" aannemen.
"Mathematics may be defined as the subject in which we never know what we are talking about, nor whether what we are saying is true." - Bertrand Russell

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Statistieken: gast in top 20 posters

Ik denk zelfs alle gasten, ook degene die een andere 'gastnaam' nemen.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Re: Statistieken: gast in top 20 posters

ff kijken of dat klopt

Gebruikersavatar
Berichten: 2.003

Re: Statistieken: gast in top 20 posters

Ik denk zelfs alle gasten, ook degene die een andere 'gastnaam' nemen.
dat sluit als een bus
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.

Reageer