Area 58

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Area 58

In een boekje over Las Vegas kwam ik de term "Area 58" tegen. Net zoiets als Area 51 maar dan veel geheimzinniger. Bestaat Area 58 als militaire testsite of is het allemaal verzonnen? Wat is er feitelijk bekend over Area 58? Want met googelen kom ik niet veel verder dan "Just mention Area 58 and watch people go nuts."
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Area 58

Geen flauw idee. Wat voor boekje is het? Overheidsuitgave, reisfoldertje, kijk-ons-eens-spannende-dingen-hebben-foldertje, anders? Kan nogal wat zeggen over de betrouwbaarheid misschien. Ik heb wel eens wat over dat area 58 gehoord, maar ik heb het toen geschaard onder "nutteloze conspiracy-****".

Hier lijkt me trouwens geen theorie ontwikkeld te worden, ik ga het even verplaatsen. Aangezien het nogal een algemene vraag is zet ik het (al dan niet voorlopig) even in het café.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 17

Re: Area 58

Ik denk dat het om Dulce Base gaat. Lees het volgende stuk.

*knip*

Uit copyright overwegingen mag je niet zomaar andere pagina's kopieren.

Theo Rie plaatste de tekst van http://www.abovetopsecret.com/forum/thread142998/pg1


Gebruikersavatar
Berichten: 210

Re: Area 58

Wat niet weet wat niet deert zeg altijd maar over dit soort dingen.
"Mathematics may be defined as the subject in which we never know what we are talking about, nor whether what we are saying is true." - Bertrand Russell

Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Re: Area 58

Theo Rie schreef:Ik denk dat het om Dulce Base gaat. Lees het volgende stuk.

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread142998/pg1
Als ik het goed begrijp, gaat Dulce Base meer over aliens, klonen, enz, en is het in elk geval geen militaire basis a la Area 51. Heb je ook een bron kunnen vinden, waaruit blijkt dat met Area 58 inderdaad Dulce Base wordt bedoeld? Best kans dat er nog veel meer van dat soort secret Area's zijn.
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Reageer