Ongeduldigheid..

Moderator: Rhiannon

Reageer

Ongeduldigheid..

Hoi, ik ben een zeer ongeduldig meisje

ik geef dat zelf toe, het wordt dus vaak tegen mij gezegt.. en ik wil er wat aan doen.. maar ik zou mijn god niet weten wat ik er aan moet doen... een kennis is een beetje boos op me geworden omdat ik hem deed denken aan zijn ex die alles de hele dag door van m wou weten.. ik was volgens hem half niet zo erg.. maar ik was wel heel ongeduldig.. ik vind zelf dat ik er wat aan moet doen.. als iets niet lukt... flip ik ook al n beetje.. weet iemand daar wat tegen?

Greetz

ongeduldige ik

Berichten: 1.286

Re: Ongeduldigheid..

EEn blowtje doet schijnbaar wonderen :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Ongeduldigheid..

als je ongeduldig bent dan kan je daar voor jezelf niet veel aan doen. je kan wel proberen te zorgen dat het voor een ander niet heel erg opvalt.

tot 10 tellen nadenken over wat je wil zeggen of doen en het dan pas doen of zeggen (of niet doen of zeggen)
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 43

Re: Ongeduldigheid..

Jezelf trainen en de vaste routine doorbreken schijnt te werken.. bijvoorbeeld: normaal als je met iets bezig bent wil je het snel afhebben (dit slaat ook op gesprekken of contact met anderen o.i.d), probeer dan nu eens met kleine stapjes i.p.v. overal meteen een antwoord op te willen eerst iets anders te vragen of naar iets anders kijken en er daarna op terug komen.
tot 10 tellen nadenken over wat je wil zeggen of doen en het dan pas doen of zeggen (of niet doen of zeggen)
werkt goed.

Reageer