Nieuw antwoord

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Nieuw antwoord

Het is me nou al verschillende keren overkomen dat ik een antwoord plaatste, en zag dat er in de tusssentijd van een derde ook een antwoord kwam. IN zo'n geval staat mijn bericht dus als laatste in het topic, het wijzig-knopje is nog actief.


Dan klik ik "nieuw antwoord" of ik quote dat bericht dat ik eerder nog niet gezien had om daarop te reageren, en dan blijkt die reactie spontaan te worden opgenomen in het bericht dat ik juist daarvoor plaatste. Overigens zonder de melding "bericht aangepast door......", zoals wel het geval is als je de "wijzig"-knop gebruikt.


Ik geef er eigenlijk de voorkeur aan zélf te bepalen wat er in één of in aparte berichten terechtkomt of niet.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Nieuw antwoord

Als je binnen een bepaalde tijdsduur twee berichten achter elkaar plaatst, zonder een bericht van een andere auteur, dan worden die berichten automatisch samengevoegd.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Nieuw antwoord

En kan die functie worden uitgeschakeld?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Nieuw antwoord

Dat kan, maar ze is net om die reden ingeschakeld. Er zijn gebruikers die in plaats van "wijzigen", gewoon een nieuw bericht plaatsen als ze iets willen toevoegen. Nu worden die berichten dan automatisch samengevoegd, als de reacties snel genoeg op elkaar volgen. Hoe lang dat nu is, kan Miels je vertellen.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Nieuw antwoord

Nou ja, ik leer er wel mee leven..... :grin:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Nieuw antwoord

Soms is het inderdaad vervelend (heb het ook al meegemaakt), maar meestal zijn de samenvoegingen nuttig.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Nieuw antwoord

Misschien is het handig als er ook een melding bijkomt, zoals dit het geval is als je je bericht zou wijzigen, bv. "samengevoegd vandaag om ...:...", want af en toe kan het vreemde constructies opleveren als twee berichten aan mekaar geplakt worden. Ik heb wat Jan beschrijft ook een keer gehad, en dan moet je uiteindelijk toch nog naar de wijzig-knop grijpen om een beetje duidelijkheid te scheppen.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Nieuw antwoord

Ik vrees dat die optie niet standaard aanwezig is, het kan misschien wel manueel aangepast worden.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Reageer