Slechte verbinding

Moderator: Miels

Berichten: 4.502

Slechte verbinding

Hallo,


Ik zit al ruim een uur te klojen om jullie website te pakken te krijgen,kreeg hem een half uur gelden met mededeling dat er paginafouten waren.

Op een gegeven ogen blik verscheen het beeld met veel moeite en met nog 23 items aan te vullen!


Aan wie ligt dat,heeft dat gelegen (hoop ik!)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Slechte verbinding

Ik had het ook eventjes enkele minuten geleden.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Slechte verbinding

Het ligt ofwel aan de server die het forum host die het eventjes niet wist bol te werken. Maar ik vernam ook nog van anderen dat ze het moeilijk hadden het forum te bereiken terwijl ik niks ondervonden heb. Dus het kan ook een router geweest zijn die even plat lag die jou normaal moet doorverbinden van jouw computer naar het forum en daar kan je zelf niet zo heel veel aan doen. Als het echter vaker voorkomt moet je dat maar even melden, maar ik denk dat het niet zo ernstig is.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Slechte verbinding

Ik heb niks gemerkt, dus het kan vandaag geen (langdurig) serverprobleem zijn geweest. Steeds hoogstens een uurtje weggeweest.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Slechte verbinding

Ik heb het probleem af en toe ook wel dat ik geen verbinding kan maken met wsf... De laatste keer dat ik het voor had, heb ik "wetenschapsforum" in google getypt en zo lukte het dan wel meteen. Vreemd.

Berichten: 4.502

Re: Slechte verbinding

Iedereen is nu weer uitgerust en het WSF is normaal aaibaar!

Gebruikersavatar
Berichten: 42

Re: Slechte verbinding

idd, geen problemen hier. pi.gif
[center]Concordia res parvae crescunt, discordia maximae dilabuntur.[/center]

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Slechte verbinding

net wel weer een kwartiertje pi.gif
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 1.450

Re: Slechte verbinding

idem, tussen 0110 en 0130 was er niet op te komen

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Slechte verbinding

idem, tussen 0110 en 0130 was er niet op te komen
wordt er weer als vroeger rond die tijd een back-up gemaakt? Trouwens, rond die tijd liggen nette mensen in bed.... pi.gif
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 1.450

Re: Slechte verbinding

Dat er soms 's nachts een back-up wordt gemaakt wist ik niet, normaal gesproken lig ik dan ook in bed om die tijd zoals het een net persoon betaamt. pi.gif

Ik weet wel dat Phys en ik niet de enige waren die er niet op kwamen want toen ik om 0130 weer binnen kwam waren er maar 3 gebruikers+gasten in totaal aanwezig. Een half uur later waren er weer een stuk of 30.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Slechte verbinding

Het is ook niet onlogisch dat er op zo'n tijdstip een backup gemaakt worden. De meeste mensen slapen dan en hebben er dan dus ook geen last van. Toch is een backup wel nodig, mocht opeens het hele systeem crashen. Het is een kwartiertje dat we even WSF loos zijn, maar wel nodig is om te zorgen dat WSF niet opeens helemaal weg is, en niet meer terug te halen valt
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Slechte verbinding

Hmm... volgens mij zijn de back-ups juist verplaatst naar 04:00 uur, vanwege de nachtbrakers onder ons.

Maar we hebben geen dedicated server, er draaien nog meer sites op en die hebben wij niet in de hand natuurlijk.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Slechte verbinding

Ger schreef:Hmm... volgens mij zijn de back-ups juist verplaatst naar 04:00 uur, vanwege de nachtbrakers onder ons.

Maar we hebben geen dedicated server, er draaien nog meer sites op en die hebben wij niet in de hand natuurlijk.


Dat dacht ik ook.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Slechte verbinding

Die verandering van back-uptijdstip had plaats ruim vóór de verhuizing naar Invision (geen idee of dat een rol speelt?). En die kan natuurlijk ook nog onafhankelijk daarvan al of niet per ongeluk ongedaan zijn gemaakt.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer