Lorentziaan in de online gebruikerslijst

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Lorentziaan in de online gebruikerslijst

Afbeelding

Zoals daar te zien is, is Brinx een Lorentziaan.


Normaal kun je op een persoon in de online gebruikerslijst klikken. Dan kom je uit bij de pagina over die persoon.


Echter, als ik nu op Brinx klik, kom ik uit ben het topic waar de Lorentziaan wordt uitgelegd.


Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is, maar het lijkt mij handiger om alleen bij de icoontjes te linken naar dat topic en bij de naam naar de pagina over die persoon.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Lorentziaan in de online gebruikerslijst

Als ik op Brinx klik, dus de naam naast dat blauw mannetje boven de avatar, en boven de afbeelding die jij hebt gepost. Dan kom ik gewoon bij zijn profiel uit.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Lorentziaan in de online gebruikerslijst

PdeJongh schreef:Echter, als ik nu op Brinx klik, kom ik uit ben het topic waar de Lorentziaan wordt uitgelegd.

Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is, maar het lijkt mij handiger om alleen bij de icoontjes te linken naar dat topic en bij de naam naar de pagina over die persoon.
Daar had ik nog niet bij stilgestaan. Mijn bedoeling was dat alleen "Lorentziaan" klikbaar zou zijn. Mijn idee is ook om alleen de icoontjes klikbaar te maken, ik ga het gelijk doen.


Als ik op Brinx klik, dus de naam naast dat blauw mannetje boven de avatar, en boven de afbeelding die jij hebt gepost. Dan kom ik gewoon bij zijn profiel uit.
Klopt, maar dat is niet wat PdeJongh bedoelt: hij heeft het klikken op namen onderaan op de homepage, in de "Nu online"-lijst.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Lorentziaan in de online gebruikerslijst

Klopt, maar dat is niet wat PdeJongh bedoelt: hij heeft het klikken op namen onderaan op de homepage, in de "Nu online"-lijst.
Juist pi.gif Niet dat ik continue naar die profielen ga, maar het is zo nu en dan wel handig :D
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Lorentziaan in de online gebruikerslijst

Ik zie dat het iets veranderd is. Als je nu op de icoontjes klikt, kom je uit bij het topic over de Lorentziaan. Echter, er is geen mogelijkheid om op de naam te klikken zodat je bij het profiel van die gebruiker uitkomt.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Lorentziaan in de online gebruikerslijst

Als je nu op de icoontjes klikt, kom je uit bij het topic over de Lorentziaan. Echter, er is geen mogelijkheid om op de naam te klikken zodat je bij het profiel van die gebruiker uitkomt.
Hmm, inderdaad. Tegen mijn verwachting in pi.gif Ik vrees dat ik daar zo 1-2-3 geen oplossing voor heb...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer